Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bøger/Hjemmeside/metode til opstart/valg af branche

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 23. Oct 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! 

Jeg er en ung gut det går på HHX, jeg har en kæmpe passion for økonomi/Iværksætteri, jeg har nu rigtig længe ventet på at iden sådan "popper" op lige pludselig, men min naivitet har vel taget overhånd.. 

Jeg har mere end styr på hvordan man starter en virksomhed, hvad det kræver (selv om jeg godt ved man først rigtig finder ud af det når man er i det) og hvordan man driver og markedsføre sig selv, på et måske mindre befolket marked.

Men alt i alt så vil jeg gerne have hjælp til at finde ud af hvilken virksomhed, forretnings ide eller bare branche jeg skal vælge! Altså jeg er dog ikke så naiv du bare skrive din "million dollar idea" herinde, men bare en hjælpende hånd!
Jeg vil gerne høre om nogle gode bøger, hjemme sider eller hvad du måske kender til, som hjælp!

Jeg kan mærke det er noget jeg bare vil, starte min egen virksomhed! Men jeg har nået et tom-rum! Og som overstående, en bog tror jeg måske der vil hjælpe mig igang!

Ps. Jeg ved ikke om jeg er det helt rigtigt sted, for det vel indover noget "start-up", jeg er ny og håber der er nogen der bare vil give en lille hjælpende hånd :-)

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 44
Fra  www.plbold.dk Skrevet kl. 20:48

Som Martin Thorborg siger: Find noget, som du bare brænder for eller er god til!

Jeg vil anbefale dig at bruge en lille times tid på at se dette foredrag med netop Martin Thorborg. Han har virkelig været en stor inspiration for mig - og er stadig!

https://www.youtube.com/watch?v=XR8A_hkg5Lo

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 10:04

Hej Mads, 

Er du nordjyde kan www.projektnordjylland.dk hjælpe dig på rette vej. Her kan du få gratis rådgivning og produkter der uden tvivl vil hjælpe din opstart så snart du har fundet ud af hvilken slags virksomhed du gerne vil lave :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)