Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt website

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 17. Nov 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Og nej billederne er ikke kopieret fra sneakerworld. De er hentet fra endclothing og derefter selv resized til den ønskede størrelse, hvorefter der er placeret links på dem. 

Tilmeldt 17. Nov 13
Skrevet kl. 12:19

Men f.eks. Balenciaga's logo ligger da på google sådan her:

balenciaga logo 

Så kan du vel ikke sige vi ikke må bruge det?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 12:28

Sneakerguiden:

Men f.eks. Balenciaga's logo ligger da på google sådan her:

balenciaga logo 

Så kan du vel ikke sige vi ikke må bruge det?

Nej, og det er heller ikke det jeg prøver at fortælle dig.

Men i disse pågældende kategorier er billederne taget fra Sneakerworld:

Det jeg prøvede at fortælle jer er, at jeg har fået lov til at bruge de ovenstående billeder af deres respektive ejere - hvilket jeg tvivler på at I har.

Desuden er det disse billeder, som jeg kan se stammer fra Sneakerworld.dk. I har bare klikket ind i galleriet, og gemt billederne direkte der. Derfor er billederne så små i størrelsen, og derfor har billederne akkurat samme filnavn, som på min computer.. Hvilket er pudsigt, da jeg har omskrevet en del af navnene..

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Tilmeldt 17. Nov 13
Skrevet kl. 12:30

Dem fjerner vi da også bare så.

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når du skriver "Det der skal fjernes bliver fjernet", skal det det så tolkes som, at du er meget bevidst om og med fuldt overlæg har gjort brug andres arbejde? 

- Jeg forstår godt Jonas anfægter denne "tilfældighed", og håber om ikke andet at folk på Amino, vil foretrække Sneakerworld, hvis de skal se på sko! 

Tilmeldt 17. Nov 13
Skrevet kl. 12:38

Nej, jeg mener blot at hvis der er noget han mener der er "hans" arbejde så kan vi da snakke om, om det evt. skal fjernes. 

Vi har lavet siden selv, og skrevet teksterne selv. Vi har andre funktioner men ja designet ligner da, men det er da set før. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Skrevet kl. 12:45

Jeg tror ikke helt du fanger essensen i det her, Søren.

Jeg er udemærket klar over at vi bruger samme design/template, men det ændrer ikke på, at selvom I stod med en helt standart template, valgte I at arbejde efter Sneakerworld.

Og ja, I har andre funktioner på jeres.. Men det er ikke det, det handler om.

Man har set det mange gange før.. Det har jeg også pointeret op til flere gange - at folk søger inspiration hos hinanden.

Men i dette tilfælde taler vi jo næsten om kopiering. 

Du lyder helt uanfægtet af situationen og det virker som om, at du egentlig bare vil score nogle hurtige penge, uden videre selv at ligge et ordenligt stykke arbejde i det, hvilket er sørgeligt.

Tilmeldt 17. Nov 13
Skrevet kl. 12:52

Fanger udemærket essensen.

Hvis der er mere så skriv lige en besked. At det er kopieret direkte passer ikke, største delen af siden består af indlæg som vi har lavet selv allesammen. At vi ikke vil lave et ordentligt stykke arbejde passer jo heller ikke. 

Temaet var hardcodet og det er blevet omkodet så det ikke var låst og så man kunne tilføje og ændre ting. 

Temaet er jo: http://themify.me/demo/#theme=itheme2

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 12:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søren fra Sneakerguiden. 

Du bliver ved med at skrive "vi gør", "vi kan", "vi vil", og du ligger hele ansvaret over på et spansk designteam/"programmør team". 

Men er det ikke i virkeligheden sådan, at du selv har fundet et theme og sat siden op på samme måde som Jonas fra Sneakerworld? Jeg gætter kun, men det ville være rart med noget info om hvem I er, især når du nu har valgt at oprette en ny profil at skrive fra. :-)

Siden er jo egentlig ret flot sat op osv., men det burde vi jo i virkeligheden skrive til Jonas og ikke til dig - og husk at du i sidste ende ikke kan skyde skylden på en underleverandør, men selv står med ansvaret da det er dig der ejer siden.

Mvh Thomas

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Skrevet kl. 14:13

Sneakerguiden:

Fanger udemærket essensen.

Hvis der er mere så skriv lige en besked. At det er kopieret direkte passer ikke, største delen af siden består af indlæg som vi har lavet selv allesammen. At vi ikke vil lave et ordentligt stykke arbejde passer jo heller ikke. 

Temaet var hardcodet og det er blevet omkodet så det ikke var låst og så man kunne tilføje og ændre ting. 

Temaet er jo: http://themify.me/demo/#theme=itheme2

Jeg har slet ikke nævnt noget om jeres indlæg.
Som jeg har sagt op til flere gange, så er det jeres side som helhed, som ligner Sneakerworld.dk alt for meget.

Det er underordnet om temaet er iTheme2, Duena eller et helt 3. tema. Jeres side er som bygget op efter Sneakerworld, hvilket jeg synes er at slå plat på alt, hvad jeg har siddet og arbejdet med.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)