Jamen, jeg kan da kun sige: "flot side.." For den ligner jo Sneakerworld.dk fra ende til anden. Nu jeg ejer på ingen måde rettighederne til det Duena tema, og derfor er det selvfølgelig også frit for alle at benytte sig af det. Og jeg har heller ikke opfundet et grafisk unikum af en hjemmeside, da jeg lavede Sneakerworld.dk.. Men come on.. Det er sgu fint at finde inspiration fra andre personer. Men det er jo mere eller mindre bare kopi af Sneakerworld.dk, dog med lidt andre grafiske elementer. Igen, jeg ejer ikke temaet, så I skal være velkomne til at benytte jer af det. Men jo længere ind man kommer på jeres side, jo mere ligner den Sneakerworld.dk.
Sneakerguide Sneakerworld Sneakerguide Sneakerworld Sneakerguide Sneakerworld Og så videre.... Ja, selv tekstopsætningen ligner den fra Sneakerworld.dk. Men ja, igen... Kan jo kun give jer "god" feedback, da siden nærmest er identisk med min egen. |
Det går endvidere først op for mig nu, at I endda har brugt en lignende baggrund (sort/grå træ) på jeres side, som jeg har på Sneakerworld.
Udover det, tog jeg mig den frihed at tjekke jeres Facebook side ud også..
Kan se at I tager jer den frihed, at bruge et billede, som jeg har redigeret i.
Det originale billede figurerede på EndClothings facebook side.
Jeg tog kontakt til EndClothing for at høre, om jeg måtte ændre teksten en smule i deres kampagne, for at få folk til at klikke sig ind på Sneakerworld.dk. Det fik jeg lov til, og koden blev derfor fjernet og erstattet af "Find the code in the link", som kan ses her:
Men da jeg som beskrevet længere oppe, besøger jeres Facebook side, finder jeg det samme redigerede billede på jeres Facebook feed:
Det får selvfølgelig mig til at tænke på, om der er mere I har "lånt" fra Sneakerworld - end bare hele jeres designmæssige opsætning selvfølgelig.