Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM System - hvilket skal vi vælge?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter hvad jeg har indtryk af, er Airboss det klart bedste regskabsprogram ift. pris. Men det afhaenger selvfoelgelig af dine specifikke krav,

og individuelle situation. Der er andre meget dyrere programmer der kan mere (ihvertfald kvantitativt, nok ikke kvalitativt).  Hvis I er et

lille firma (< 20 personer) tror jeg, det er optimalt. Ellers skal I nok over i Navision el. lign.? 

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 07:58

Hvis vi snakker rent CRM-system, så har danske Rainbow Software deres Rainbow CRM System, der indeholder de basale ting. Derudover vil jeg anbefale SugarCRM eller måske Business Contact Manager til Outlook, hvis behovet ikke er så stort (kræver selvfølgelig at du benytter Outlook Smile )

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 09:27

Hej kasperplaneta.

Ja Airboss er nemt at komme igang med og kan utroligt mange ting i forhold til pris.

Det kan mamut og winkompas altså også.

Jeg gik fra Airboss til Winkompas og har aldrig fortrudt det, det kan varmt anbefales, det kører hurtigere og mere stabilt. Det findes også som en hosted løsning til omkring 200 i mnd. Det kan Airboss ikke da man eksekverer en exe fil på klienten som bare kobles op imod nogle borland databaser.

Men derfor vil Airboss aldrig blive et CRM.

Her i firmaet er vi begyndt som VISMA CRM forhandler, VCRM er et kæmpe system, med integration til outlook, tapi services osv osv.

Ønsker man et webbaseret CRM skal man tænke på muligheden for exchange integration og TAPI ( telefoni int )

Visma koster dog en del... så man skal være et par brugere før det kan betale sig.

Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:56

Ok, det er da godt at vide! Husker det hvis jeg faar andre ansatte (end mig selv) Smile

og skal bruge outlook etc. Problemet er bare efter min mening, at programmet mister

sin logik hvis der er for mange integrationer og ekstra applications ala microsoft.

Det er ikke i sig selv en force at det er et "kaempesystem", jeg vil sige tvaertimod!

Ligesom et bureaukrati der bliver for stort og ikke goer bare det, det er designet til. 

Saa det er jo vigtigt at anbefale de rigtige og stroemlinede funktioner til det rigtige

formaal, der helt sikkert afhaenger af virksomhedsstoerrelse ogsaa. 

Men ihvertfald tak for anbefalingerne!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)