Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WORDPRESS hjælp

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 15. Oct 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Ved ikke om det her er det rette sted at skrive men jeg gør det alligevel i håb om
at få hjælp/vejledning

Jeg er ret ny til det her indenfor WP så det lyder måske dumt men hvordan får jeg installeret denne livechat på min hjemmeside?

Chatten er her --> http://codecanyon.net/item/square-live-chat/2994109

Jeg har prøvet at følge instrukserne men jeg kan simpelthen ikke finde ud af at uploade selve mappen som der står jeg skal gøre?

Jeg har downloadet programmet og har den som en rar. Fil.

Håber der er en venlig sjæl herinde der kan give en hjælpende hånd :-)

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 15:14

Prøv at uploade den pakkede fil under plugin. Sig til hvis det ikke virker.

Du skal ikke pakke den ud, hvis du vil uploade den i selve Wordpress.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 15:17

Dvs. i kontrolpanelet. Herefter "Plugins." Vælg "Tilføj nyt." Vælg "upload," og så vælger du den pakkede fil.

Tilmeldt 15. Oct 13
Skrevet kl. 15:20
Hej hans.

I instruksionerne står der at jeg skal uploade selve den mappe der "s......" . Sådan forstår jeg det, og man kan ikke uploade selve mappen i wp.

Har også prøvet prøvet at åbne mappen og uploade selve filerne og det gider den ikke godkende pga. fejl
Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 15:28

Ahh ja. Der står, at du skal gøre det via en FTP client. Du har prøvet at uploade filerne den vej igennem? Dvs. ikke i kontrolpanelet i WP.

Ellers vil jeg råde dig til at skrive til udvikleren, mange af dem plejer at være gode til at svare. Især derinde.

Umiddelbart burde du dog ikke få en fejlmeddelse, hvis du uploader via FTP. Her skal du blot uploade hele mappen til din plugin mappe, som er under "public html" og herefter "WP-content."

Tilmeldt 15. Oct 13
Skrevet kl. 15:36
Jeg har kun prøvet at uploade via kontrolpanel altså - plugins - tilføj nyt - upload.

Hvordan uploader jeg via ftp??

Jeg hsr prøvet skrevet til udvikleren dog uden svar

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 16:52

Hej Jonas.

Ved ikke hvor langt du er kommet, men har du prøvet at gøre hvad Hans har skrevet til dig? Du skal gennem dit Wordpress kontrolpanel ind under fanen "plugins" i venstre side og derefter "tilfør nyt". Herfra ser du et nyt faneblad øverst på siden, hvor der står "upload". Du finder din zip eller rar fil i den mappe du har downloaded den til - og vælger den fra pop-up vinduet.

Nu skulle den gerne fortælle dig, at filerne er installeret og om du vil aktivere dit nye plugin, som du selvfølgelig siger "ja" til.Herefter vil der dukke et nyt menufelt op i venstre side af kontrolpanelet, eller også vil den typisk ligge sig under "indstillinger".

Vil du uploade gennem ftp, skal du have fat i et ftp program, jeg kan anbefale dig at bruge filezilla som er gratis. Men hvis ftp er helt nyt for dig, er det bedre, at du tager fat i din hosting udbyder og beder om korrekt vejledning i at få adgang til din serverplads.

Nu ved jeg heller ikke hvilken udbyder du har, men mange hostingfirmaer har et kontrolpanel, der giver dig adgang til din hjemmesides mapper. Herfra kan du på samme måde som med en ftp, uploade de udpakkede filer fra din computer, til domænet under folderen "plugins".

Skriv hvilken hosting du bruger, så kan det være vi kan hjælpe dig videre, hvis ikke ovenstående virker.

Mange hilsener

Eugene

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 17:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det du har købt er et PHP-script og ikke et plugin til WordPress. Det hjælper altså ikke noget hverken at prøve at installere det via kontrolpanelet eller via FTP. Det kræver at en udvikler integrerer det med dit tema/WordPress. Umiddelbart virker det ikke som en særligt svær opgave ud fra deres dokumentation, men du vil ikke selv kunne finde ud af det, uden at have lidt viden om PHP, HTML, CSS og WordPress selvfølgelig :)

Tilmeldt 15. Oct 13
Skrevet kl. 17:17
Arhh på den måde. Er det noget du måske har lyst til at lege med Emil, hvis det ikke er så svært som du nævner
Tilmeldt 15. Oct 13
Skrevet kl. 17:22
Jeg bruger one.com.

Jeg har en kammerat der laver det meste for mig men han har meget travlt for tiden, så jeg ville tage sagen i egen hånd men jeg fatter hat og briller af det her
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)