Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af shopsystem?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil starte en ny webshop op og har en i dag med DanDomain. Er det billigerer med en Prestashop i det lange løb? Og er der noget jeg skal være opmærksom på som mangler med en Presteshop løsning.

Forsat god Søndag :-)

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 07:52

Hej

DanDomain, Scannet osv. er fantastisk gode til de personer, som ikke har så megen teknisk snilde, og gerne vil have en alt-i-én løsning samlet et sted. Du får fx mail, webhost, webshop, support, statistik og nyhedsmail-administration på ét og samme sted.

Vælger du fx Prestashop, så skal du have en seperat webhost, eventuelt kontakt til en udvikler eller en kyndig person som har forstand på Prestashop - hvilket ofte ikke er helt billigt, med mindre du selv kan rode lidt rundt i koderne i diverse filer.

Hvis det var mig - og jeg var helt blank på webshops, så ville jeg nok vælge noget ala DanDomain.

Godt nok er det dyrere at have DanDomain, end at betale 9,- om måneden, men til gengæld får du også et system som spiller sammen i det hele.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:19

Det er også det jeg tænker at de kræver en del kendskab til kodning.
Man kan jo betale sig til en køreklar prestashop men hvad når den så skal opdatere til den nyeste version skal der så kodes en masse om? for hvis man ikke kan det selv blivet det jo hurtigt en dyrer løsning. Men det vil dog være min egen shop.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)