Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner/Investorer (Programmør) søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville du gerne have været den som lavede msn, skype eller mange af de andre genialiteter som idag bruges dagligt af millioner af mennesker verden over.

Har du evnerne, så har jeg ideen !!

Jeg ved hvordan skal fungere, og hvordan der laves indkomst
Jeg har allerede ideerne til næste version

Om ideen:
Jeg kan og vil ikke fortælle alt om min ide, men her er lidt

Programmet vil helt sikkert få meget gode anmeldelser fordi
* Funktionaliteten er optimal
* Ideen er unik, og der findes ikke noget lign.
* Programmet vil være reklame-fri
* Programmet vil være adware-fri
* Programmet er (og forbliver) 130% gratis at bruge
Derfor vil ethvert komputer-blad også have det med på deres cd med software, og programmet vil komme i top på download-sider

Jeg forestiller mig et sted imellem x og xx millioner af brugere indenfor det første halve år
Jeg forestiller mig et sted imellem 10 og 100 dollars i indtjening pr. bruger

I opstartsfasen leger vi Jørgen Klevin
* Tegner og beskriver
* Laver objektorienteret systemudvikling
* Får analyseret behov for hardware, mv.
Derefter går vi igang og får evt. investorer med på ideen, hvilket vil være nemt hvis alt er "tegnet og parat"

Om mig:
Jeg er 32 år og bor i Esbjerg
Jeg startede i 2003/2004 min egen hjemmeside konkurrencesvar.dk som et fritids-projekt og spørgsmål fra mig, stillet på eksperten.dk vidner om kæmpe uvidenhed om alt omkring Internettet, og ganske alm. html
Efter det første år var underskuddet vendt til overskud, og jeg fratrådte min stilling som IT-supporter i et sikkerhedsfirma for at starte som fuldtidsselvstændig.

Idag har jeg flere sider på nettet, får special afregning hos nogle affiliate-firmaer, og er igang med at ansætte min første medarbejder
Jeg arbejder 40-80 timer ugentligt, fordi det samtidigt er en velnydt hobby.

Uddannelser:
* IT-Administrator
* Datanom
* MCSA (Microsoft Certified Systems Administrator)
* 1. semester af Datamatiker-uddannelsen

Mine gode sider:
* Studerer søgemaskine optimering, og har også skrevet nogle artikler om det på eksperten.dk
* Stor viden omkring affiliate-firmaer, og hvordan det foregår, hvilket betyder at jeg kan købe og sælge reklamer/ideer via internettet
* Er typen som kan se positivt på det meste, og er meget omgængelig
* Jeg har en god evne til at analysere, og se hvordan tingene skal hænge sammen. Hvilket idag gør at jeg har mange flere ideer på tegnebrædtet
* Er en god team-player

Mine dårlige sider
* Jeg kan ikke programmere, og aner ikke hvordan teknologien skal "sættes sammen"
* Jeg er ikke ret god til design

Generelt om jer:
* Er bosat i/omkring Esbjerg
* Kan læse og skrive engelsk
* I er uddannet datamatiker eller lign.
* Har programmeret før (referencer ønskes)
* Har lyst og tid til at arbejde mere end 37 timer pr. uge
* I er omgængelige og præsentable
* I kan arbejde i team såvel som alene

Person nr. 1 (programmør til programmet)
* Du vil kunne lave et program som f.eks. http://www.webceo.com/download/index.htm (Det har intet med søgemaskine-optimering at gøre, men er blot et eksempel. "Vores" program skal også kunne meget mindre, og er slet ikke så teknisk )
* Du kan mestre databaser, og tilgangen dertil via programmet.
* Du har så meget styr på databaser at du ikke vil være i tvivl om hvilken type database der er nødvendig
* Du vil i programmets ene vindue kunne integrere en browser

Person nr. 2 (www-programmør)
* Du vil kunne lave en side som f.eks. dating.dk, edbpriser.dk eller lign.
* Du mestrer PHP/ASP eller lign.
* Du vil kunne lave sider som er integreret i databaser. Herunder visning af indhold, baseret på en lang række af brugerens valg, og meget gerne kunne gemme det som cookie
* Du vil kunne assistere den an

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 06:44

Hej Eric

Det lyder spændende med dit projekt, dog synes jeg at du udfra teksten har nogle meget store risiko områder der ikke er dækket ind.

Du mangler en administrativ person og en kommerciel person, det erok med en revisor i en opstartsfase, men omkostningsmæssigt er dette en væsentlig post indtil der er omsætning.

Det ser ud til at du tror på produktet, hvilket er alfa omega, men du er nød til at have en stærk kommerciel person ind, for at sikre at dette bliver udbredt korrekt. Det er ikke så let og simpelt uanset om produktet slår alt. Jeg tror der er mange herinde der er enige med at produktet kan være det bedste, men hvis salgsstrategi og ressourcer ikke er der, bliver det ikke solgt, og man ender med at have pumpet en masse penge i noget der ikke bliver en succes.

Jeg har selv været med til at lancere software produkter globalt, og det er en kæmpe opgave. Simpel når navnet er blevet branded og man altid er med som en mulighed i valget, men for at komme dertil er der meeeeget langt.

Bryssel
Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:07

Hej Bryssel

Jeg er bekendt med problematikken, og har også omtalt det i mit første indlæg her: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=2112

Jeg kan videre fortælle at der vil blive lavet affiliate-system til programmet, så udbredelsen hjælpes godt på vej.....
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)