Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg sælge samme varer til to priser?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har nogle ting jeg gerne vil sælge nedsat, fordi jeg ikke har kassen (det er varer der er skiftet ud fra pakker). - Men jeg har samme varer på siden ellers. Så må jeg godt sælge samme varer til to priser?

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2112
Skrevet kl. 11:05

Hej

Jeg har også sommetider varer, der er pakket op/ud. Det kan være emb. ikke er pæn, meget tape eller?. Væk med kassen og så sælger jeg dem som DEMO/UDSTILLINGSMODELLER. Det har jeg ikke haft konflikter over. Tværtimod. Skriver dog: DEMO/UDSTILLINGSMODEL.

Johnny

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 11:09

Det må du godt.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:03

Ja det må du godt, dog anbefaler jeg, at du skriver demo-modeller, med defekt kasse eller lignende, så det er let for de besøgende at se, hvorfor prisen er lavere, og så du dermed undgår reklamationer pga manglerne...

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:06

Nja... - Det kan være lidt svært. - Der kan Nogle kan skruerne mangle. Andre kan kassen mangle... - Der en mange muligheder, for samme varer. - Og her ville jeg jo gerne bare skrive, at der er 10 stk, men forskellige mangler. (Alle vitale dele medfølger selvfølgelig)

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 20:45

Selvfølgelig må du det, men det er en rigtig god idé at specificere præcist, hvorfor der er forskel i pris.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)