Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er ikke elev...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Græsted
Tilmeldt 15. Sep 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Virker mærkeligt - jeg kan ikke rette den lille ting nederst under min profil, hvor der står "Elev" 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:52

Bare rolig, det vokser du fra.

Du er elev på amino indtil du har skrevet en masse gode indlæg og skifter op i en anden kategori, så det har ikke noget med hvad du er i dagligdagen, men hvor meget du har bidraget med på amino. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:14

Ja gid titlerne var det man lavede i dagligdagen ;)

Btw. du mangler et k i dit link i signaturen

Fra Græsted
Tilmeldt 15. Sep 07
Skrevet kl. 17:23

Tak for rettelsen... - og for forklaringen - måske det er en anelse "pjattet" og ikke så "business"- agtigt..?

Så hellere plastic- jern- stål- rustfri- messing- kobber-  bronce- sølv- guld-medlem...

Så ville misforståelsen undgås - eller er det bare mig? 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:38

Jørgen Wede:
Tak for rettelsen... - og for forklaringen - måske det er en anelse "pjattet" og ikke så "business"- agtigt..?

Det var så lidt.

Du vil opleve at mange ting her på amino ikke er "business" agtige, tonen og stemningen er afslappet, og der snakkes om løst og fast i nogle kategorier.

Men det er også med til at gøre amino til den super gode iværksætter resource det er. For i mellem pjatteriet findes der tusindvis af guldkorn, skrevet på godt gammel dansk, uden kringlede tørre formuleringer, som man ofte vil finde på mange af de større offenlige sites.

Jeg er sikker på du vil finde dig godt til rette og lære at leve med de små finurligheder som f.eks. titlestrukturen - På det gamle amino var det en del andre småting, men de er forsvundet med det nye amino som ellers fungerer super.

Velkommen til Amino.

Fra Græsted
Tilmeldt 15. Sep 07
Skrevet kl. 18:01

Tak for den varme velkomst - jeg er sikker på, at du har ret - jeg har allerede fået nye bekendtskaber... 

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 09:27

Ja det ville være VIRKELIG rart hvis de titler faktisk viste lidt om den type virksomhed man faktisk havde eller hvor langt man nu var i forløbet. Noget af det dummeste der nogensinde er indført som standard i stort set alle fora er den der ranking som giver en titel på baggrund af hvor mange indlæg man har skrevet, det er kun til forvirring for nyankomne og tjener ikke noget formål.

Så et tip til Amino kunne være at erstatte dette med en menu hvor man selv kunne vælge virksomhedsform Yes Man behøver jo ikke være som de andre.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)