Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop - Feedback er velkommen!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Malling
Tilmeldt 4. Feb 13
Indlæg ialt: 30
Fra  GRAPHICSBYBACH Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 16. Nov 13
Indlæg ialt: 1
Fra  Skovgaard Kommunikation & Marketing Skrevet kl. 23:50

Jeg har ikke noget problem med den grønne farve. Jeg synes dog umiddelbart at det er træls med vandmærkerne i dine billeder. Det ville være fint at nøjes med at skrive navnet én gang på hver billede. To er, efter min smag, en for meget. 

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Jul 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:03

Først vil jeg rose din webshop for at være enkel og overskuelig. Har ikke været gennem ckeckout, men da du benytter Shopify tænker jeg den procedure er velkendt.

Har dog 2 ting, hvis jeg skal sætte fingeren på noget:

1. Som EmmaSJ, vandmærkerne i billederne af produkterne fungerer ikke, de forstyrre mere end de gavner.

2. Dine 3 billeder for levering, retur og fragt, bryder jeg mig ikke om, de virker for "enkle og tynde". En anden farve kunne være en mulighed, samtidig med de måske blev farvelagt, så størstedelen af billede ikke har samme farve som sidens baggrund (hvid).

Det er selvfølgelig en smagssag, men det var i hvert fald mine indspark :)

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Cigcag.dk Skrevet kl. 00:09

Tak for feedbacken! 

Jeg har overvejet at lave de tre billeder om som du nævner, det med at farvelægge dem kunne være en god løsning, ellers finder jeg nogle andre ikoner. 

Med hensyn til vandmærkerne, så har jeg smidt dem på, fordi det er et konkurrence præget marked, hvor mange ikke gider tage sine egne billeder, og jeg ser helst ikke at de tager mine, når nu jeg rent faktisk ligger en del tid i at forsøge efter bedste evne, at vise mine kunder den vare de modtager :) 

Men jeg vil overveje om jeg skal fjerne det, og løbe risikoen for at de dukker op andre steder. 

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 44
Fra  www.plbold.dk Skrevet kl. 03:42

Super fin hjemmeside! Meget enkelt, hvilket jeg godt kan lide :)

Mvh
Jeppe 

Tilmeldt 10. Oct 13
Fra  Cigcag.dk Skrevet kl. 12:26

Jeppea22:

Super fin hjemmeside! Meget enkelt, hvilket jeg godt kan lide :)

Mvh
Jeppe 

Tak for det! :) 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 22. Mar 13
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:12

Hey!

Lækkert og enkelt design, ikke så meget pjat. 

Og det er let at finde rundt.

Som det er blevet sagt før, er disse vandmærke utrolig dumme!

Sæt dem ned i hjørnet eller sådan noget

Desuden kunne det være lækkert hvis du havde flere billeder til hver enkelt produkt,

Så man ville kunne skelne mere og se tingende bedre!

-Mads

Tilmeldt 1. Nov 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:29

jo nikotin må du ikke sælge men du kan sagtens selv sælge smage og det. ved der ligger en butik i valby som skulle gå rimelige godt for men flot side :) synes bare der er ved at være for mange med de e-cig sider nu 

Tilmeldt 10. Oct 13
Fra  Cigcag.dk Skrevet kl. 13:38

Mads Schmidt Rasmussen:
Desuden kunne det være lækkert hvis du havde flere billeder til hver enkelt produkt,

Hej Mads! Tak for ordene.. 

Der kommer flere billeder, men tænkte jeg i første omgang ville tage de mest nødvendige billeder, og så løbende få lagt flere op, som Jesper Buch siger "launch crap, but launch" - Jeg syntes selvfølgelig ikke det er crap jeg har lanceret, men det er ikke helt færdigt endnu :) 

Jeg vil kraftigt overveje at droppe vandmærkerne, jeg må lige tænke over det :)

Tilmeldt 10. Oct 13
Fra  Cigcag.dk Skrevet kl. 13:39

Olars:

jo nikotin må du ikke sælge men du kan sagtens selv sælge smage og det. ved der ligger en butik i valby som skulle gå rimelige godt for men flot side :) synes bare der er ved at være for mange med de e-cig sider nu 

Det er rigtigt at der er mange, men jeg syntes der er plads til en mere :).. Da jeg selv damper, og selv skulle finde en leverandør, følte jeg ikke at der var nogen der havde fokus på brugervenlighed, og satte kunderne i centrum. Det vil jeg gerne med min side forsøge, så jeg håber at jeg finder en kundegruppe der værdsætter det :)
Side 2 ud af 3 (26 indlæg)