Hej
Efter næsten et årti som revisor har jeg taget skridtet og startet min egen revision/bogholderi service, primært med fokus på bogholderi, afstemning og korrekt bogføring i henhold til de gældende regler på området.
Jeg synes pt. at branchen er fyldt med dårlige bogholdere, der er alt for dyre i forhold til kvaliteten som de leverer, og som ikke overholder det de lover. Udover at mange ikke kan udnytte de muligheder dagens teknologi kan tilbyde, så er det ikke altid at bogføringen er korrekt.
Vores primære mål er:
- At leverer et produkt der er 100 % afstemt enten måneds- eller kvartalsvis.
- At balancen skal være afstemt og korrekt enten måneds- eller kvartalsvis, og ikke kun 1 gang om året.
- At give kunden et produkt som de kan have en tiltro til er pålidelig og korrekt, og som de kan bruge til udvikling af virksomhedens målsætninger, og ikke mindste til at vise et pålideligt billede af virksomhedens finansielle stilling enten måneds- eller kvartalsvis overfor forretningspartner.
- At vores kompetencer afspejler i det produkt som kunden får leveret.
- At udfører ovenstående ting til en bedre kvalitet og helst 20 % billigere end konkurrenterne.
Jeg vil ikke skrive de kompetencer som jeg besidder, da jeg synes de skal afspejle i det produkt jeg leverer, men jeg vil dog skrive at mine evner er langt over bogholder niveau, da jeg har udført revision af både små og helt store virksomheder, og har således opnået en solid erfaring både regnskabs- og skattemæssigt indenfor arbejdsområdet.
Lige nu kører jeg med et fastpris tilbud, og udover det lover jeg at jeg det første år vil være 20 % billigere end hvad i har givet for bogholderiet det sidste år. Ikke nok med det, men hvis vi indgår et samarbejdsaftale så er den 1. bogføringsmåned HELT GRATIS.
Hvis, i kan afspejle jer i ALLE af de mål som vi vil opfylde, så synes jeg i ikke skal tøve at tage kontakt til os på st @ revregn.dk.
Derudover glæder jeg mig til at være en del af denne forum og vil jævnligt komme med forskellige indspark fra revisionsbranchen, og håber i vil tage godt i mod os.
Med venlig hilsen
Rev&Regn