Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler I en engageret praktikant? Se her!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense NV
Tilmeldt 25. Oct 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg henvender mig her, da jeg i forbindelse med min uddannelse som multimediedesigner ved Erhvervsakademiet Lillebælt i Odense ønsker at komme i praktik for at afprøve de teoretiske værktøjer, som jeg har tilegnet mig under mine studier. Praktikken vil forløbe fra den 20. januar og 3 måneder frem og er ulønnet. 

Men hvorfor vælge mig?

Jeg elsker mit fag og arbejder derfor gerne mere end hvad der forventes, for dermed at skabe et resultat jeg er tilfreds med og kan være stolt af. Det kommer sig egentlig af min hang til at udfordre mig selv og min kunnen for dermed at fremme mine kompetencer. 

Mine faglige kompetencer og personlige interesser ligger primært i det grafiske samt kommunikative arbejde, dog med en god portion erfaring i kodning af hjemmesider samt disses struktur. På trods af at jeg hører under webdesignlinjen har jeg også tildraget mig erfaring i udvikling af film og animation. Min fremtid ligger afgjort i det grafiske spektrum af multimediedesignbranchen. Jeg søger derfor et praktikforløb, hvor jeg kan blive udfordret på mine evner og kompetencer ved grafiske og kommunikativt arbejde. 

Jeg har p.t. bopæl i Odense, men søger også uden for byens grænser i kraft af at jeg søger et sted,  hvor jeg i særdeleshed kan blive udfordret på min kunnen og faglige kompetencer. Endvidere søger jeg et sted hvor jeg kan være en del af et professionelt team, der har erfaring jeg kan lære af. 

Du kan klikke dig ind på mit portfolio, og se nærmere på mine cases: www.jacobsorensen.dk 

Jeg håber at høre fra jer. 

Mvh.

Jacob Sørensen
Erhvervsakademiet Lillebælt, MMD 3. semester, Odense. 
Tlf: 27 63 41 47 

Portfolio: www.jacobsorensen.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)