Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Onlinechat funktion købt hos Presta - men virker ikke?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Sue:
ikke udstråler for meget gøgl

Zopimchat kan du tilpasse fuldstændig ligesom du vil have den. Den kan endda prøves og bruges helt gratis, og ser aldeles seriøs ud. Intet gøgl der :)

En anden fordel ved den er, udover at være nemt og intuitiv at bruge - at den også giver en fin statistik, og du kan faktisk sidde og følge med i hvordan dine besøgende bevæger sig rundt på din hjemmeside samt hvor de kommer fra, samtidig med du chatter med dem.

Jeg vil tro, at mindst halvdelen af webshopejerne på Amino har en Zopimchat, så det kan jo være at der er nogen som kan vise dig hvordan det ser ud på deres shop. 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 11:28

Sofie:

Sue:
ikke udstråler for meget gøgl

Zopimchat kan du tilpasse fuldstændig ligesom du vil have den. Den kan endda prøves og bruges helt gratis, og ser aldeles seriøs ud. Intet gøgl der :)

En anden fordel ved den er, udover at være nemt og intuitiv at bruge - at den også giver en fin statistik, og du kan faktisk sidde og følge med i hvordan dine besøgende bevæger sig rundt på din hjemmeside samt hvor de kommer fra, samtidig med du chatter med dem.

Jeg vil tro, at mindst halvdelen af webshopejerne på Amino har en Zopimchat, så det kan jo være at der er nogen som kan vise dig hvordan det ser ud på deres shop. 

Nåå?

Jeg synes det var sat op som en tegneseriefigur - men det var måske mig der havde lidt travlt med to skrigeunger imorges, så jeg må have misforstået det udtryk deres forside giver.

Tak for svaret, så kigger jeg derind igen.

:)

Tilmeldt 3. Oct 13
Skrevet kl. 12:48

Sue:
Jeg synes det var sat op som en tegneseriefigur - men det var måske mig der havde lidt travlt med to skrigeunger imorges, så jeg må have misforstået det udtryk deres forside giver.

Du har en pointe der.

Egentlig tror jeg, at den tegneserieagtige naivistiske stil skal udtrykke hvor nemt og enkelt det er at bruge, men det er da et problem hvis andre får samme indtryk af forsiden som du, og det skal der da helt sikkert nok være nogen som gør. Det kan nok godt skræmme nogen potentielle kunder væk.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 13:44

Sofie - Det tror jeg da - havde du ikke skåret det ud i pap, var jeg aldrig vendt tilbage. 

:)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:53

Jeg bruger også Zopim chat i min shop www.lavente.dk
Det fungerer super godt. Jeg bruger gratis versionen, så derfor er mulighederne for tilpasning begrænset. Men betaler man så er mange flere muligheder.
Derudover er deres support chat rigtig god. De hjælper gerne med opsætning og ændringer.
og de en chat app til Android og iPhone så du også kan chatte med dine kunder når du er på farten.

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 10:43

Jan Kousholt:
Jeg bruger også Zopim chat i min shop www.lavente.dk
Det fungerer super godt. Jeg bruger gratis versionen, så derfor er mulighederne for tilpasning begrænset. Men betaler man så er mange flere muligheder.
Derudover er deres support chat rigtig god. De hjælper gerne med opsætning og ændringer.
og de en chat app til Android og iPhone så du også kan chatte med dine kunder når du er på farten.

Tak.. 

jeg får lige webmand til at kigge på den... så må vi se.

:) rart at kende til den anden mulighed.

Mvh Sue

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 14:27

Jeg vil også gerne anbefale zopim chat, jeg benytter den selv på Lejenspand.dk :) 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 15:11

Aalborg Biludlejning:
Jeg vil også gerne anbefale zopim chat, jeg benytter den selv på Lejenspand.dk :) 

Hej.

Var inde og kigge men kunne slet ikke finde din livechat????

Kiggede ret godt efter - så er du helt sikker?

Mvh Sue

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 15:19

Sue:

Aalborg Biludlejning:

Hej.

Var inde og kigge men kunne slet ikke finde din livechat????

Kiggede ret godt efter - så er du helt sikker?

Mvh Sue

Hej Sue, 

Ja det kan jeg da godt se at den ikke er der pt :O 

Den var der i hvert fald i går og jeg har netop tjekket alle mine html filer og der er scriptet, som det skal være. 

Der må være en fejl hos zopim pt. da deres service også siger at den er korrekt installeret Wink

Det er så første gang at jeg ser at deres service ikke skulle virke, har brugt det med stor succes i 3+ måneder :)

Tilmeldt 3. Oct 13
Skrevet kl. 15:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Zopim opdaterer servere idag. så det er derfor :)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)