Zopimchat kan du tilpasse fuldstændig ligesom du vil have den. Den kan endda prøves og bruges helt gratis, og ser aldeles seriøs ud. Intet gøgl der :)
En anden fordel ved den er, udover at være nemt og intuitiv at bruge - at den også giver en fin statistik, og du kan faktisk sidde og følge med i hvordan dine besøgende bevæger sig rundt på din hjemmeside samt hvor de kommer fra, samtidig med du chatter med dem.
Jeg vil tro, at mindst halvdelen af webshopejerne på Amino har en Zopimchat, så det kan jo være at der er nogen som kan vise dig hvordan det ser ud på deres shop.
Zopimchat kan du tilpasse fuldstændig ligesom du vil have den. Den kan endda prøves og bruges helt gratis, og ser aldeles seriøs ud. Intet gøgl der :)
En anden fordel ved den er, udover at være nemt og intuitiv at bruge - at den også giver en fin statistik, og du kan faktisk sidde og følge med i hvordan dine besøgende bevæger sig rundt på din hjemmeside samt hvor de kommer fra, samtidig med du chatter med dem.
Jeg vil tro, at mindst halvdelen af webshopejerne på Amino har en Zopimchat, så det kan jo være at der er nogen som kan vise dig hvordan det ser ud på deres shop.
Nåå?
Jeg synes det var sat op som en tegneseriefigur - men det var måske mig der havde lidt travlt med to skrigeunger imorges, så jeg må have misforstået det udtryk deres forside giver.
Jeg synes det var sat op som en tegneseriefigur - men det var måske mig der havde lidt travlt med to skrigeunger imorges, så jeg må have misforstået det udtryk deres forside giver.
Du har en pointe der.
Egentlig tror jeg, at den tegneserieagtige naivistiske stil skal udtrykke hvor nemt og enkelt det er at bruge, men det er da et problem hvis andre får samme indtryk af forsiden som du, og det skal der da helt sikkert nok være nogen som gør. Det kan nok godt skræmme nogen potentielle kunder væk.
Jeg bruger også Zopim chat i min shop www.lavente.dk
Det fungerer super godt. Jeg bruger gratis versionen, så derfor er mulighederne for tilpasning begrænset. Men betaler man så er mange flere muligheder.
Derudover er deres support chat rigtig god. De hjælper gerne med opsætning og ændringer.
og de en chat app til Android og iPhone så du også kan chatte med dine kunder når du er på farten.
Jeg bruger også Zopim chat i min shop www.lavente.dk Det fungerer super godt. Jeg bruger gratis versionen, så derfor er mulighederne for tilpasning begrænset. Men betaler man så er mange flere muligheder. Derudover er deres support chat rigtig god. De hjælper gerne med opsætning og ændringer. og de en chat app til Android og iPhone så du også kan chatte med dine kunder når du er på farten.
Tak..
jeg får lige webmand til at kigge på den... så må vi se.