|
Hej Du :)
Jeg tror du skal ligge meget større vægt på linkbuilding, og ikke mindst at få placeret søgeordet de rigtige steder på websitet. God vind!
|
Hej Du :) Jeg tror du skal ligge meget større vægt på linkbuilding, og ikke mindst at få placeret søgeordet de rigtige steder på websitet. God vind! |
Hej Phinguyen. Nu ved jeg ikke om det er mig som er ved siden af, men når jeg selv skal finde en frisør i mit nærområde, så bruger jeg ikke google. Så er det når jeg har gået eller kørt forbi en frisør. Når i har fået SEO på plads, så kan Hairtools måske være noget? Held og lykke med det! |
Hvis bare det var nok at skrive SEO-venlige tekster, men der skal også linkbuilding til og viden om, hvordan man undgår diverse fejl. ;) Når jeg ser på din side, ser den meget "ny" ud. Det er en standard skabelon, I har brugt. Jeg vil klart anbefale jer at få en hjemmeside med unikt webdesign, det ser hundrede gange mere professionelt ud (hvis det er lavet ordentligt, selvfølgelig). Maibritt fra Focus2Web laver billige hjemmesider med unikt design, og hun er meget fleksibel og nem at snakke med. Desuden må I gøre noget for at holde på læseren, når han er kommet ind på siden, fx skabe tillid til jer selv som fagpersoner. Jeg ser ikke nogen billeder af jer, alle billeder er købt. Få nogle billeder af salonen, personalet osv. Få en blog, hvor I fortæller, når I tager til messer, tager på kurser, og hvad frisører ellers laver, når de ikke lige står i salonen. "Det handler om tryghed", som I skriver - ja, netop, men den skal I gøre mere for at opnå, for som siden er nu, tror jeg, at den begrænser jeres succes og vil gøre det, selv hvis den ligger nr. 1 på samtlige nøgleord.
|
Må jeg foreslå lidt mindre fokus på Google og lidt mere fokus på kunderne. Hjemmesiden mangler liv! - Der er vist 3 små billeder, der ser meget generelle ud, og vist er hentet fra nettet (må du bruge dem). Husk på, at få folk til at skifte frisør er svært. Kvinderne lægger deres dyreste eje i hænderne på en fremmed, og mændene tager derhen hvor de var sidst og siger 'som vi plejer'. Jeg kan ikke se på siden hvad salonen kan. - Hvorfor skulle jeg dog vælge den? - Der er jo myriader af frisører i Vejle. Husk, du skal sælge til kunderne, ikke til google! |
hvis man ser lidt på de sider der ligger i Google på dine keywords så ham der ligger i bunden af side et har 78 indgående links hvor din hjemmeside har 1 indgående links klart han og alle de andre vægtes højere end dig |