Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav en hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg er en ung iværksætter, som der har virkelig har brug for at få lavet en hjemmeside.

Siden skal kunne indholde brugere og brugerne skal kunne slå billeder op (ligesom DBA)

ved godt at det er en svær opgave men vil selvfølgelig give penge for at få den lavet.

Jeg styrer en facebookside med en masse likes, og som har kæmpe succes!

Og har fået en masse god respons! Jeg har ingen erfaring indenfor IT og derfor skriver jeg her! 

håber i kan hjælpe! :-)

- Jayson

Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jayson

Hvis jeg har forstået dig korrekt, så er jeg i gang med at udvikle et platform der matcher dine funktionsmæssige krav.

Her er hvad jeg kan tilbyde. Hvis du er villig til at uddybe kernen af din idé er jeg villig til at fusionere vores ideer til en med en 70 / 30 aftale.

Grunden til at jeg gerne vil have de 70% er, at jeg allerede har investeret tid og penge i et PHP/MySQL platform man kan arbejde videre med som allerede har de funktioner du efterspørger (tror jeg). Dertil står jeg også for identitetsudviklingen af vores produkt.

Sådan et projekt er super tidskrævende og derfor er jeg villig til at indgå i et samarbejde sammen med en gut der sparker røv!,

Du kan kontakte mig og vi kan snakke yderligere om det. Jeg vil meget gerne høre om dine kompetencer. Vi kan formulere en plan og udarbejde en kontrakt for projektet. 

 

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)