Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop med parfumer til Danmarks billigste priser

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sean Teacher

Mange tak for endnu en god gennemgang med masser af guldkorn som jeg kan bruge til at optimere min side med. Jeg arbejder videre med de ting du har nævnt og giver dig ret i det hele.

Dog kunne jeg godt tænke mig en udbydbning af punkt 8, mener du siden www.laflora.dk/parfumer er en underside der er svær at få øje på og at dem simpelhen er for skjult? Det er jo der jeg har alle mine produkter, så hvis dette er en general holding og undersiden måske ikke er for synlig, så har jeg i den grad noget jeg skal optimere på.

Mvh

Sevket

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 17:38

Har ikke set videoen (men det skal jeg nok) det det springer i mine øjne udover allerede nævnte ting er, åbningstider.

Det virker lidt underligt, når der er tale om en WebShop.

Vil det så sige at man "udenfor" åbningstid ikke kan bestille noget og hvad et menigen med det?

En WebShop er tilgængelig 24/7/365, så det er måske dine kontakttider?

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Skrevet kl. 17:51

Mark | Parfume-S:

Har ikke set videoen (men det skal jeg nok) det det springer i mine øjne udover allerede nævnte ting er, åbningstider.

Det virker lidt underligt, når der er tale om en WebShop.

Vil det så sige at man "udenfor" åbningstid ikke kan bestille noget og hvad et menigen med det?

En WebShop er tilgængelig 24/7/365, så det er måske dine kontakttider?

Hej Mark

Mange tak, for gennemgangen. Du har en pointe, hvad vil du dog anbefale, at jeg fjerne det helt eller lavers teksten om fra åbningstider til "telefon åbningstider eller et tredje?

Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 116
Fra  DuftVerket.dk Skrevet kl. 17:01

Jeg ville netop pointere det med åbningstider.

Da jeg så det tænkte jeg, at I nok OGSÅ havde en fysisk shop. Derfor klikkede jeg på "om os"-siden eller hvad den hedder. Der fik jeg det desværre hverken af- eller bekræftet.

Hvis det er telefontider du mener, så skriv det :) Og så er jeg også enig mht. Comic sans og blandingen af skrifttyper generelt. Altså jeg er mest til, at man holder sig til en enkelt type.

En sidste helt konkret ting; Mig bekendt er "eau fraiche" ikke en duft-betegnelse på linje med eau de toilette og eau de parfum. Jeg kunne forestille mig, at det blot var en del af Costume Nationals navn på duften - derfor ville jeg ikke lave en kategori med titlen "eau fraiche"... MEN correct mig endelig, if I am wrong :)

Hilsen en anden duftnørd :)

Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 18:36

Der er allerede kommet meget feedback, så holder mig bare til at nævne et enkelt punkt. 

Din top menu(Forside/Parfume) villa jeg bruge en del anderledes, medmindre du regner med der kommer flere kategorier i den nærmeste fremtid. 

Som eksempel kunne du have en ligende menu: 

Forside, Parfumer til hende, Parfumer til ham, Ugens tilbud, Julegaven 

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:40

min webshop:
Det kunne være interessant, at få noget feedback fra jer angående brugervenligheden, produkterne, produktbeskrivelserne og generelt jeres helhedsindtryk af hjemmesiden. 

Jeg kan forestille mig at folk køber jeres vare på mobile enheder måske i skulle overveje at blive responsive se her hvordan jeres side står på mobile enheder ....

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 18:41

min webshop:

Hej Mark

Mange tak, for gennemgangen. Du har en pointe, hvad vil du dog anbefale, at jeg fjerne det helt eller lavers teksten om fra åbningstider til "telefon åbningstider eller et tredje?

Jeg ville gøre en af følgende:

1. Fjerne det helt og smide det under kontaktinfo med ændret tekst
2. Eller blot ændre det til at stå til telefontider samme sted

Jeg ville nok hælde mest til nummer 1, da telefontider nok er noget folk skal finde under kontakt info også hellere lade dem bruge tid på at kigge produkter igennem. Men det er blot min mening. Så kan du vurdere hvad du helst vil.

Tilmeldt 11. Mar 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 19:03

Hej Poul,

Super god og fornem video du har sat sammen! Helt sikkert noget nye som gamle iværksættere vil sætte stor pris på. 

De bedste hilsner
Jens 

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Skrevet kl. 21:52

NIFTY BY NEHL:

Jeg ville netop pointere det med åbningstider.

Da jeg så det tænkte jeg, at I nok OGSÅ havde en fysisk shop. Derfor klikkede jeg på "om os"-siden eller hvad den hedder. Der fik jeg det desværre hverken af- eller bekræftet.

Hvis det er telefontider du mener, så skriv det :) Og så er jeg også enig mht. Comic sans og blandingen af skrifttyper generelt. Altså jeg er mest til, at man holder sig til en enkelt type.

En sidste helt konkret ting; Mig bekendt er "eau fraiche" ikke en duft-betegnelse på linje med eau de toilette og eau de parfum. Jeg kunne forestille mig, at det blot var en del af Costume Nationals navn på duften - derfor ville jeg ikke lave en kategori med titlen "eau fraiche"... MEN correct mig endelig, if I am wrong :)

Hilsen en anden duftnørd :)

Hej Nifty

Mange tak for de gode forslag. Nu er kan der vist ikke være meget tvivl om jeg skal have fjernet åbningstider nede i footeren og kan smide nogle telefontider ind under kontakt os.

Jeg vil også sørge for ensartet font, i har en god pointe her.

Og mange tak for at du gjorde mig opmærksom på fejlen, med eau fraiche. Lavede lidt research som viste at denne betegnelse betyder noget med fresh water og derfor mange parfumer har taget dette navn til sig, den nævnte parfume er nu rykket under den rigtige kategori som er EDT.

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Skrevet kl. 21:55

Mark Guldbrandsen:

Der er allerede kommet meget feedback, så holder mig bare til at nævne et enkelt punkt. 

Din top menu(Forside/Parfume) villa jeg bruge en del anderledes, medmindre du regner med der kommer flere kategorier i den nærmeste fremtid. 

Som eksempel kunne du have en ligende menu: 

Forside, Parfumer til hende, Parfumer til ham, Ugens tilbud, Julegaven 

Hej Mark

Mange tak for denne feedback.

Ja, planen er at der kommer en del flere kategorier hen ad vejen, men det skal ikke holde mig tilbage med at lave de kategorier du nævner som parfumer til hende og parfumer til ham, ugen tilbud er hellere ikke dårlig. Jeg for ihverfald flere kategorier i toppen, det er noteret nu.

Igen tak

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)