Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med OptinSkin?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer, 

Jeg skal bruge et WP-plugin som kan få mine besøgende til at skrive sig op til mig nyhedsbrev. Jeg har kigget lidt på OptinSkin. Da dette plugin koster 500,- kr. kunne jeg godt tænke mig at vide, om nogen herinde har erfaringer med det? Der kommer en eBog i næste uge, som de får med, når de skriver sig op. Den hedder "1001 Quotes". 

Det skal bruges på denne blog.

Mvh.

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 12:43

Hej Anders,

Jeg var lige en tur på dit site, hvor jeg kan se, at du allerede har en sign-up til dit nyhedsbrev. Vil du bruge OptinSkin til at slå mere på tromme for dit nyhedsbrev? I forhold til, hvad du har nu? Jeg er selv lige startet med et andet system, som koster $49. Det er specielt til WP og kører også med MailChimp.

Du kunne overveje at sætte en autoresponder op i MailChimp (hvis du kører betalingsløsningen), så der kommer en speciel mail med linket til bogen til dem, som tilmelder sig.

mvh

Bjørn

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 12:47

Hej Bjarne, 

Tak for dit svar. Den nuværende sign up boks er ikke særlig imødekommende. Min idé er, at jeg vil smide et billede op af den gratis eBog og nedenunder kan du signe op. Det er selve forsiden. Desuden vil jeg gerne have en sign-up boks i bunden af alle mine indlæg, så der er flere steder, at den besøgende kan melde sig til - For at svare på dit spørgsmål, så er det lige netop for at slå mere på tromme. 

Hvilken løsning har du valgt? Det kunne være jeg skulle kigge en gang på det. Det skal fungere således, at når mine besøgende skriver sig op, får de tilsendt en mail med et link eller en mail med en PDF. 

Mvh.

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 12:59

Hej Anders.

Nu ved jeg ligesom Bjørn jo heller ikke præcist, hvad du er i markedet efter. Men Wordpress har rent faktisk selv en mail-funktion indbygget. Der er ikke mange der ved det, men du får f.eks. mails fra Wordpress når der er kommentarer på din blog osv. Du kan let få adgang til denne postkasse og sende mails fra den, hvor du står som afsender og ikke Wordpress.

Har på nogle af mine efterhånden mange hjemmesider, installeret et plugin der hedder "Newsletter". Dette plugin er gratis og der er mange muligheder for tilpasning, desuden er der rigtig god support på det fra udvikleren.

Her er et link, synes du skal kigge på det inden du bruger penge:-)

http://www.satollo.net/plugins/newsletter

Håber det kan hjælpe dig.

Mange hilsener

Eugene

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 13:05

Hej Anders,

Jeg har valgt Hybrid Connect (affiliate link). Du kan se løsningen på bjoernjohansen.dk. Der er så mange systemer at vælge mellem. Jeg ved at mange også bruger Twami, som er dansk udviklet af Mogens Møller. Jeg var også fristet, valgte dog i sidste ende Hybrid-Connect. Jeg kan rette til på alskens måder. Det er ret brugervenligt. Det forestiller jeg mig dog også, at Optinskin og de andre på markedet er.

I MailChimp kan du sætte en autoresponder op, som sender en mail afsted med linket. Det relaterer til dit valg af e-mail system - ikke om det er OptinSkin, Twami, Hybrid-Connect eller noget helt ottende du bruger.

mvh

Bjørn

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)