Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af webshop samt priser og evt produkter.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle skarpe aminoer

Er næsten lige gået i luften med min webshop, du kan finde shoppen ved at klikker her

Jeg skal nu igang med at lave en liste med optimering-, udvikling- samt forbedringsmuligheder til min forretning som helhed.

Alle store og små ting som i mener vil gøre min forretning bedre, det kan være designet, call to action, navigationen, manglende info, dårlig tekst formuleringer, farvar, checkout som evt ikke er godt nok, Fragt priser, produkterpriser, manglende rabat for store køb, dårlig udvalg af produkter, manglende udvalg af produkter, billeder o.s.v. Simpelthen alt og alt bliver noteret og arbejde´t videre med.

Jeg ved at mange af jer Amino er blevet meget dygtigt til sådanne ting og håber i lige vil vride min hjemmeside i flere retninger og komme med gode inputs/forbedringsmuligheder.

Også gode ideer til koncept og udvikling af denne tages med kyshånd.

På forhånd mange tak for jeres bidrag til dette.

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Skrevet kl. 12:30

Mener i af min side er fejlfri? Jeg kan se der lige kom en mindre boost af besøgende da jeg lavede dette ind, hvor blandt andet checkout blev testet, men jeg har desværre ikke fået nogen kommentar endnu.

Håber der er nogen der lige vil kigge på min side ok komme med nogle gode råd jeg kan arbejde videre med.

På forhånd, mange tak

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 12:38

Hej Min Webshop

Jeg tror der er gået noget galt med signaturen og linket. Tror det er helt i orden du alternativt lige placerer et link til selve butikken i beskeden, så vi kan finde vej ;-)

Mvh

Laust

Partner - KH-Online.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Skrevet kl. 12:54

Hej Laust

Linket virker fint her, jeg har dog indsat et link i teksten som du anbefalede, mange tak.

mvh

Sevket

Fra Glostrup
Tilmeldt 17. Apr 11
Skrevet kl. 17:48

Det var ikke meget kritik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)