Er kommet i uoverenstemmelse med mit nuværende hosting og programmeringsbureau som jeg synes tager ågerpriser for hver eneste ændring jeg laver. Derfor vil jeg gerne først og fremme have flyttet hele systemet ud på min egen hosting, da de lige nu ikke vil lade andre udviklere arbejde på systemet når det ligger hos dem, og derefter søger jeg en der kan fortage ændringer løbende i systemet.
Mener du selv at du har 100% styr på det, så pb mig med din timepris / pris for opgaven med flytning af side samt referencer.
Den rette partner får selvfølgelig lov at se side og systemet inden fast pris gives så der er bedre overblik over opgaven.
Skal du have lavet ny platform, eller kan du få systemet med ud fra serveren ?
I så fald skriv lidt om hvad sprog det er skrevet i, fx. PHP eller .Net. - Hvad database ? Mysql ? - Eller er det et færdigt CMS ? - Hvad adgang har du til serveren ? FTP eller bedre ?
Nej platformen beholdes, der skal blot ændres i platformen.
Jeg aner intet om hvad det er skrevet i, ved blot det er et egenudviklet CMS. jeg har ingen adgang til serveren på nogen måde, og kan ikke få det ( hvilket er en af de grunde til at jeg vil have det flyttet)
Jeg har fået tilbudt at BETALE for at få mine data ud i en zip fil, så andre kan installere den et andet sted. hvad den så indeholder, det er jeg spændt på.
Det lyder sgu som en lorte oplevelse med hosting osv. (Hvilket hosting selskab er du ved? Jeg har en fornemmelse af hvilket... Det starter måske med Dana?) :)
Korrekt - det er også forkert af mig, jeg har bare selv haft adskillige kunder der har haft svært ved at komme til et andet sted når først de har valgt det firma.
Vi har kompetencerne, det er der såmænd ingen diskussion om, har flyttet flere forskellige firmaer fra diverse hosting steder, bla. Uniggardin.dk, Plantetorvet.dk, kb-contest.dk og mange andre.
Jeg aner intet om hvad det er skrevet i, ved blot det er et egenudviklet CMS. jeg har ingen adgang til serveren på nogen måde, og kan ikke få det ( hvilket er en af de grunde til at jeg vil have det flyttet)
De 2 ting kan muligvis godt skabe problemer for hinanden. Det er ikke tit man ser et egetudviklet CMS hvor kunden kan få systemet når man vælger at flytte ud.
Så du ender måske med at skulle lave din side om i et nyt system.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
De 2 ting kan muligvis godt skabe problemer for hinanden. Det er ikke tit man ser et egetudviklet CMS hvor kunden kan få systemet når man vælger at flytte ud.
Så du ender måske med at skulle lave din side om i et nyt system.
Er enig med at hvis det er et custom CMS, kan det fastholde kunder, og det er jo naturligvis ret ærgerligt når firmaer vælger den tilgang - omend også forståeligt for nogle firmaer at de ser mere på bundlinjen end kundens velfærd. Derfor skal / bør man også vælge et uvildig firma til udvikling og et andet til hosting - in my opinion.