Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god label printer?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Etiketterne må være de rigtige når de netop hedder Pacsoft etiketter. Jeg benytter dog ikke selv PacSoft så jeg kan ikke sige det med garanti.

Du kan evt. prøve at ringe/skrive og bestille nogle etiketter til test inden du bestiller flere ruller.

Forskellen på de to printere er at den ene kan tilsluttes netværk og der kan derfor nemt udskrives på den fra flere computere.
Den anden tilsluttes via USB-kabel direkte til den computer du skal udskrive fra.
Udover dette er de to printere identiske og fungerer lige godt.

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 12:15

Hej 

Den der kan tilsluttes netværket, skal der bruges netværks kabel til dette eller kan det gøres trådløs? Afstanden fra hvor printeren skal stå og mit trådløse netværk er lang, så kommer jeg alligevel til at bruge kabel direkte til computeren hvis ikke det kan gøres trådløs.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:29

De gamle Zebra TLP og LP 2844 kan fås for en slik brugte.
Jeg har været så heldig at skaffe mig to stk. inden for en uge uden det kostede mig en krone. Den ene var en udskiftning og den anden var fra et konkursbo. Begge skulle bare smides ud.

Tilmeldt 14. May 14
Indlæg ialt: 13
Fra  Frederik Hegner Skrevet kl. 23:47

Hej M-trade (og alle andre), denne brother QL-570, printer den også forsendelses labels fra post dk og kan man f.eks. udskrive sine egne logoer på labelpapir? 

Mvh. Frederik 

Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:55

Mht. Brother QL 570, står der maks. bredde 59 mm. Virker som lidt hvis man skal have en pacsoft label med stregkode på.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)