Er der nogen, der ved, hvad muligheder jeg har opgradering af Dynamics C5 2012 Light (nu de har skiftet "motor"). Kommer der en Dynamics C5 2014 til installation på ens egen PC? Eller er der mulighed for konvertering til noget andet?
Hvis du med skift til andet, mener skift til noget helt andet end C5 så kan jeg oplyse at vi i eKontoret dagligt konverterer kunder fra C5 til e-conomic.
Vi har automatiseret processen, og gjort den risiko fri - forstået på den måde vi gør det til en fast pris, og at hvis vi ikke kan gennemføre konverteringen så regnskabet stemmer - så er det uden beregning for dig.
Og vi hjælper gerne med at vurdere om e-conomic passer til dine behov.
Tænkte mere på, at jeg har hørt noget med at man kan opgradere til en slags light/entry version af Dynamics NAV 2013 R2 - men om det passer? Og til hvilken pris er jeg lidt nysgerrig på.
Så vidt jeg ved så supporteres v 2012 til og med 2018, så der er p.t. ingen grund for en opdatering.
Jeg mener, at man med NAV køber et abonnement, og man kan ikke længere have sin egen løsning. Jeg talte med en samarbejdspartner i ugens løb, og han oplyste, at det er helt håbløst at lave rapporter og formularer i de nye NAV-versioner.
Jeg kører selv C5 v. 2008, og jeg har ingen planer om at opgradere til mere en v. 2012 - i de næste mange år. Jeg tvivler på, at der kommer så meget ændring i lovgivningen, at C5 ikke kan køre videre.
Du skulle altså godt kunne have din egen løsning med NAV. Ved ikke, hvor svært det er at lave rapporter og formularer i NAV - men de kan i hvert fald laves.
Synes C5 før 2014 bærer stort præg af, at være et gammelt produkt fra DOS dagene.
Synes C5 før 2014 bærer stort præg af, at være et gammelt produkt fra DOS dagene.
det er der vist ingen, der laver om på! Jeg har været med siden 1998, og jeg er ganske godt tilfreds med C5 for DOS ( ) Jeg bogfører også i bl.a. e-conomic, AIRBoss og SummaSummarum, men jeg har ikke fundet noget bedre system endnu.
Alle regnskabsprogrammer har fordele og ulemper - så må man overveje, om fordelene overstiger ulemperne.
Lige en opfølgning. Fordi jeg har købt min C5 før 6-10-2013 og har et aktivt opdateringsabonnement kan jeg få den konverteret U/B til Microsoft Dynamics NAV – Starter Pack. Inkl. 3 brugere - hvilket må siges at være et rigtig godt byt ;-)