Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlink - Kan det svarer sig at skrive indlæg på midtdata.dk ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit spørgsmål er kan det svarer sig at lægge blog indlæg på midtdata.dk for at få gode backlink ?

Har i ellers nogle gode råd til hvor man med fordel kan smide indlæg og få god værdi af ens blog indlæg ?

Learn more about your body and your health on the Bodycare Guide

Tilmeldt 23. Aug 13
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:48

Er der ingen der ved svar på disse spørgsmål ?

Learn more about your body and your health on the Bodycare Guide

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 23:15

Sørenmadsen:

Mit spørgsmål er kan det svarer sig at lægge blog indlæg på midtdata.dk for at få gode backlink ?

Har i ellers nogle gode råd til hvor man med fordel kan smide indlæg og få god værdi af ens blog indlæg ?

Hvis vi skal holde os til artikeldatabaserne, så er der en del af dem. Jeg har listet et udpluk her:

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 08:33

Sørenmadsen:

Relevante blogs, nyheds sider, og dagspressen, 

Mehn lad nu for guds skyld være med at købe links. Fprdi bliver du opdaget og det bliver du sikkert så falder g-hammeren ned over din side hurtigere end du kan nå at sige av for den, av av google hammer. 

Fra Midsjælland
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 118
Fra  Vindues-Service Skrevet kl. 18:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Har han ikke sit eget netværk. Så har han da ikke andre muligheder end at købe links. Hvordan skulle han ellers komme frem på Google. Der er selvfølig forskel på hvem han køber af, men det er en anden side af sagen.
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 18:24

søren feltved:
Har han ikke sit eget netværk. Så har han da ikke andre muligheder end at købe links. Hvordan skulle han ellers komme frem på Google. Der er selvfølig forskel på hvem han køber af, men det er en anden side af sagen.

Så hvis jeg køber links fra Superfedside.dk er det fair, men køber jeg fra totalnedern.dk, så er det forbudt? Nah du. Købte links, om det er penge, produkter etc skal være No-follow. Er de ikke det, og opdages det, ender man som Interflora; smidt ud af Google. Helt væk.

Man skal ikke have sit eget blognetværk for at få links. Skriv på foras, andre folks blogs, skriv gæsteartikler, lav et eller andet stunt og ryg i aviserne så de kviterer med links ligeså. Der er mange muligheder, et blognetværk er ikke det eneste.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)