Mit navn er Troels og jeg er en 24 årig HA(fil.) studerende på 3. semester på CBS. Jeg søger noget fritidsarbejde, gerne og helst noget jeg kan tage med hjem, da det kan blive lidt småt med penge når man studerer. Jeg forestiller mig forskelligt forfaldent arbejde, som f.eks. opdatering af kundedatabaser, udarbejdning af telefonlister, opkaldslister, mailinglister, eventuelt kundeemnebehandling etc. Alt det sure, som skal tastes og som tager en krig. Informationssøgning, f.eks. information om potentielle kunder, virksomheder er også en mulighed. Jeg har været ansat som teamleader i et telemarketingsbureau, der lavede forskellige forbrugerundersøgelser, og har derfra erfaring med alle de ovenstående opgaver (Havde desuden en lille tjans i DR, hvor jeg lavede lidt detektivarbejde i deres databaser, efter specielle mønstre). Jeg er pålidelig, stabil og trængende og er altid åben overfor eventuelle andre opgaver der skal ordnes. Jeg opholder mig gerne på virksomheden (indenfor Københavnsområdet), indtil et vist tillidsforhold er opbygge, og jeg derfra kan arbejde hjemmefra. Jeg forestiller mig at vi første tager en lille snak om opgavens omfang, og jeg så kommer med et antal timer det vil tage mig. Timelønnen er sikkert på 100+ i timen, alt efter opgavens karakter. Jeg har ca. 16 timers forelæsninger om ugen, og er til rådighed stort set alle eftermiddage, samt nogle formiddage (fredag hele dagen). CV sendes på forlangende. Jeg håber på mangt et godt samarbejde og kan nås her på Amino, eller på gamewear@gmail.com Mvh.
Troels Jørgensen
P.S. Jeg har en del spidskompetencer indenfor filosofi, økonomi, kritisk analyse m.m. og indgår meget gerne i projektarbejde, kampagner og deslige. Lyder dette interessant for dig, er du meget velkommen til at kontakte mig. Jeg har også en stor kontaktflade indenfor HA(fil.) og kan godt finde flere villige hænder, alt efter opgavernes størrelse.
|
Jeg kunne ikke lade være med at trække lidt på smilebåndet over overskriften, der nok skulle have været "Studerende søger forefaldent arbejde". Med forfaldent arbejde tænker jeg på arbejde der allerede skulle have været udført eller i stil med et forfaldent hus.
Jeg håber du finder noget at rive i.