Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tilbud på animationsfilm

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Vi er netop gået i luften med vores site hvor vi sælger gavekort til webshops såvel som fysiske butikker. 

Dog har brugerne også mulighed for at sælge deres egne ubrugte gavekort til hinanden, altså ligesom DBA sådan set. 

I den forbindelse skal vi have lavet en animationsvideo til forsiden som ligesom introducere de besøgende for konceptet. Vi tænker det skal være noget i retning af en som f.eks. den hungry.dk har fået udarbejdet i deres slideshow på forsiden. Dog skal det hele være pære dansk.

kom frisk med bud, har i brug for mere information kan i blot spørge nedenunder, så skal jeg prøve at besvare efter bedste evne.

God dag 

Fra Fredericia
Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med her.

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Spændende koncept i har skudt i gang, og valget på en animationsvideo er helt rigtig, hvis du vil have lidt mere indsigt så har jeg netop skrevet en artikel om hvor godt videoproduktion virker, lavet rigtigt er en animationsvideo et rigtig godt konverterings værktøj.

Vi har lavet en række forskellige animations videoer, og du kan se et par stykker af dem her:

Du kan se mange flere videoer på vores website, se flere animationsfilm her

Giv mig et kald eller smid mig en mail så vi kan skyde os lidt ind på hvad i har brug for, og ikke mindst hvordan vi sikrer at det også kommer til at virke.

De bedste hilsner

Meik

tlf: 22 29 51 35

mail: meik@ballistic.dk

P.S. husk i øvrigt også SEO fordelene ved at bruge video, læs om video SEO her

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene, hvis der er flere der vil byde ind skal i være meget velkomne.

God aften

Vh. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)