En kammerat og jeg har lige startet et I/S op, og i den forbindelse er der jo utroligt meget, der skal laves!
Derfor vil jeg gerne høre hvordan I gør jeres hverdag nemmere? Her tænker jeg især på software, som forenkler jeres arbejdsdag og skaber bedre resultater :)
Det vi især søger efter på nuværende tidspunkt er en online to-do liste, som fungere nemt, og hvor man eksempelvis vil kunne skrive noter til så man kan sidde derhjemme og samtidig følge hvordan det står til med den pågældende opgave.
Men ser frem til at høre hvordan I derude bruger forskellige værktøjer!
Kig evt. på Podio som værktøj. Det kan bruges til bl.a. at fordele opgaver mellem jer (og andre) holde styr på kontakter, leads, dokumenter ja faktisk alt hvad ud har lyst til da du kan opbygge "apps" i det som kan lave hvad du vil have det til.
Jeg kan se at du er fra Brønderslev, og jeg vil i den forbindelse gøre dig opmærksom på Projekt Nordjylland. Projektet er søsat for at hjælpe nordjyske iværksættere med gratis rådgivning og produkter der skal gøre det nemmere at være nordjysk iværksætter.