Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør I hverdagen nemmere for jer selv?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude :)

En kammerat og jeg har lige startet et I/S op, og i den forbindelse er der jo utroligt meget, der skal laves!

Derfor vil jeg gerne høre hvordan I gør jeres hverdag nemmere? Her tænker jeg især på software, som forenkler jeres arbejdsdag og skaber bedre resultater :)

Det vi især søger efter på nuværende tidspunkt er en online to-do liste, som fungere nemt, og hvor man eksempelvis vil kunne skrive noter til så man kan sidde derhjemme og samtidig følge hvordan det står til med den pågældende opgave.

Men ser frem til at høre hvordan I derude bruger forskellige værktøjer!

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 11:08

Kig evt. på Podio som værktøj. Det kan bruges til bl.a. at fordele opgaver mellem jer (og andre) holde styr på kontakter, leads, dokumenter ja faktisk alt hvad ud har lyst til da du kan opbygge "apps" i det som kan lave hvad du vil have det til.

Det er gratis for en lille virksomhed som jeres.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:18

Jo tak, har lige siddet og rodet lidt med det, og tror det er lige det vi har brug for, så siger mange tak!!

Andre som har programmer de bruger i hverdagen?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 10:07

Hej Peter, 

Jeg kan se at du er fra Brønderslev, og jeg vil i den forbindelse gøre dig opmærksom på Projekt Nordjylland. Projektet er søsat for at hjælpe nordjyske iværksættere med gratis rådgivning og produkter der skal gøre det nemmere at være nordjysk iværksætter.

Kig forbi www.projektnordjylland.dk :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40

Hej Anders.

Tak for svaret, jeg har nu tilmeldt os Projekt Nordjylland, som jeg syntes er et fantastisk projekt i har sat igang :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 19:40

Peter S Nielsen:

Hej Anders.

Tak for svaret, jeg har nu tilmeldt os Projekt Nordjylland, som jeg syntes er et fantastisk projekt i har sat igang :)

Vi synes også selv der er brug for et sådan initiativ i det nordjyske :) Spred budskabet så vi kan få hjulpet flere nordjyder :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)