Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress shop - Hvor meget kan man?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget kan en shopløsning i wordpress? jeg tænker kan lave tilretninger i modulerne og er det stabilt nok.

Jeg spørger fordi jeg mener det er lidt overkill at etablere en magento, presta eller et af de andre for de 20-30 produkter vi skal have med 10 til 20 daglige salg.

Hilsen

Kenneth

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 10:06

Hej Kenneth

Kig på WooCommerce til WordPress. WooCommerce er perfekt til mindre shops men der er også mange der har mere end 1000 produkter i WooCommerce.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 10:37

Jeg er også rigtig tilfreds med WooCommerce, og kan sagtens anbefale det. Jeg har endnu ikke haft nogle problemer med det, og hvis du kan kode lidt i HTML og PHP, vil det være endnu nemmere for dig.

Jeg anvender det personligt selv på mine egne, mindre shops (se min signatur).

Mine forældre anvender det også til deres webshop, med p.t. 145 produkter.

Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 62
Fra  www.tojdyret.dk Skrevet kl. 10:52

Jeg bruger også wordpress med woocommerce og har omkring 700 produkter - det fungere rigtig fint. Jeg har endnu ikke haft problemer, og det kører rigtig stabilt.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 08:29
Absolut er woocommerce en mulighed.

Vil faktisk mene det med dine behov er den bedste løsning.

Du kan komme igang med skabelon/design og woocommerce og Epay modul til woocommerce for 1188 ex. Moms årligt. Incl hosting.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 1. Jul 11
Indlæg ialt: 295
Fra  iskins.dk Skrevet kl. 11:15

Her fra er der også kun positive ting at sige om Wordpress Woocommerce, jeg har været meget tilfreds. Der er mange muligheder i Woo med alle de plugin man kan downloade.

Mvh Marc.

Ung iværksætter med store drømme

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 12:55

Glasmager:

Hvor meget kan en shopløsning i wordpress? jeg tænker kan lave tilretninger i modulerne og er det stabilt nok.

Jeg spørger fordi jeg mener det er lidt overkill at etablere en magento, presta eller et af de andre for de 20-30 produkter vi skal have med 10 til 20 daglige salg.

Hvad er dine behov?

WooCommerce er et rigtig godt simpelt shopsystem. Men hvis det kræver flere sprog og i flere valutaer ville jeg nok vælge Magento.

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 13:07

Jeg er også stor tilhænger af WooCommerce og bruger det på flere af mine sider.

Men lige for at give dig nogle flere muligheder, kan du kigge på følgende alt efter dine behov.

Elegant Themes - StyleShop theme

WP-e-Commerce plugin (gratis)

MarketPress plugin (gratis)

CataBlog plugin (gratis)

Der findes et hav af rigtig fine muligheder for at bygge en mindre shop i WP, spørgsmålet er selvfølgelig hele vejen igennem, hvor avanceret og pænt det skal være.

Du kan evt. søge lidt på Google efter "Wordpress shoppingcard plugins" eller "Wordpress catalogue plugin" osv. osv.

Der er med andre ord, et rigt udvalg af plugins og themes, der kan løse opgaven for en lille shop med begrænset varesortiment.

Håber det var behjælpeligt.

Mvh Eugene

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)