Vi besluttede for 10 dage siden at lave en fundraising campagne fordi vi har brugt alle vores sparepenge plus alle vores teams sparepenge også - men NU er vi i luften og det kan ikke stoppes...
KRYDS GERNE FINGRE FOR OS OG SEND LIDT POSITIV IVÆRKSÆTTER ENERGI I VORES RETNING!
Jeg har business, venner og co-workers i Filippinerne, mange hvis familier er i total nød efter tyfonen, kan man evt samle ind til dem via jeres site ?
Jeg har business, venner og co-workers i Filippinerne, mange hvis familier er i total nød efter tyfonen, kan man evt samle ind til dem via jeres site ?
Først tak for positiv energi - det behøver vi nu, af den ægte vare ;)
Der er rigtig mange der samler ind til personlige projekter... jeg ville bestemt gå ind og tjekke muligheden ud for at samle ind til katastrofen. Ja jeg sørger selv personligt over det der er sket ved den grufulde tyfon... og midt i dette arbejde med vores eget projekt, virker vores bare så ligegyldigt sammenlignet med dem der nu intet har. Men jeg må holde ved, og holde fast - men ønsker jer/dig alt det bedste fremover.
Jeg støtter selv ofrene via støttesider... prøv at google det, der er mange indsamlinger på nettet, så held og lykke, og skriv gerne her på Amino hvis du opretter en sådan - jeg skal gerne støtte din familie.
Ja - det var faktisk fordi vi vil prøve at slippe for banken eller deciderede investorer - jeg har dog ladet det være muligt at blive investor hvis denne dog matcher vores eget indskud :)
Men dagene har været fulde med optagelser til videoen, flere dages arbejde måtte slettes da kameraet var sat forkert, og der var en masse forhindringer, men nu fik vi lavet den lille filmsnas og selvom hende der skulle være statist i filmen med sin lille baby, aflyste, så måtte vi jo gøre det vi kunne :)
Håber da også at en lækker Aminobruger kan ses med en lille støtte på 5 usd. på vores donationsliste - det ville varme at der blev lagt handling bag ord. I er sku søde når det gælder det sidste
Fed kampagne i har fået bikset sammen, og på kun 10 dage :-).
Held og lykke fremover!
TUSIND tak Emil - og ja, det gik lidt stærkt men vi har virkelig brug for hjælpen, da jeg har små hundrede forældre der venter på en puslesele. Vi kan bare ikke få produktionen igang før vi finder den sidste kapital til produktionen, og børnene vokser jo, så mit største ønske er at disse forældre jeg lige nu har på venteliste, når at opleve en håndfri bleskift. Kan høre på deres mails at de er ret desperate. Fabrikken står klar - ét opkald, og de sætter gang i ordrene.
Og TAK for din donation! Hvis alle bare gad smide en 5'er i vores projekt så var lykken gjort!
Så er du/I i hvert fald USD 5 tættere på målet med hjælp herfra.
Jeg er overhovedet ikke interesseret i jeres projekt, men jeg kan se, at du er fuldstændigt engageret i det og det er rigeligt for mig til at ville hjælpe dig videre. Desuden har jeg selv været i din situation og ved at enhver hjælp er fantastisk. Hvis alle aminoer med sportsånd giver, så er I hurtigt i mål.