Jeg er ny på amino, så ved ikke om der er nogle uskrevne regler, sprogbrug etc. Jeg læser på Københavns Erhvers Akademi og vi har fået muligheden for at stable et projekt på benene, som skal øge fokus på innovation og entreprenørskab blandt uge. Vi har fået et budget på 50.000, som skal dække alle udgifter af selve arrangementet. Da dette er et ret begrænset budget, søger jeg derfor hjælp hos jer! Mit håb er at få ideer til hvem der kunne være interessante og/eller relationer til gode foredragsholder, som enten er selvstændig erhversdrivende, arbejder i en nystartet virksomhed, konsulenter - ja alle ideer er velkomne. Planen er at der skal være 2-5 fordragsholder og et håb om en evt komite efterfølgende, hvor de studerende har mulighed for at spørge ind! Jeg har selv nogle kontakter at hive på, men kunne godt bruge lidt inspiration til projektet. MVH og tak fordi du læste mit indlæg. /Sofie Nevad |
Casper Blom er en fuldstændigt oplagt foredragsholder at få på banen. Han er også her på amino :)