Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til entreprenørskabs-aktivitet!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ny på amino, så ved ikke om der er nogle uskrevne regler, sprogbrug etc.

Jeg læser på Københavns Erhvers Akademi og vi har fået muligheden for at stable et projekt på benene, som skal øge fokus på innovation og entreprenørskab blandt uge.

Vi har fået et budget på 50.000, som skal dække alle udgifter af selve arrangementet. Da dette er et ret begrænset budget, søger jeg derfor hjælp hos jer!

Mit håb er at få ideer til hvem der kunne være interessante og/eller relationer til gode foredragsholder, som enten er selvstændig erhversdrivende, arbejder i en nystartet virksomhed, konsulenter - ja alle ideer er velkomne.

Planen er at der skal være 2-5 fordragsholder og et håb om en evt komite efterfølgende, hvor de studerende har mulighed for at spørge ind!

Jeg har selv nogle kontakter at hive på, men kunne godt bruge lidt inspiration til projektet.

MVH og tak fordi du læste mit indlæg.

/Sofie Nevad

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 20:48

Casper Blom er en fuldstændigt oplagt foredragsholder at få på banen. Han er også her på amino :)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra København
Tilmeldt 30. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:56

Tak for svar :)

Hvem er Casper Blom?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 21:02

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 11:18

Tak for det Claus.

Casper Blom - det er mig.

Du kan læse om mig her på Amino, eller på www.casperblom.dk.

Smid mig en mail, hvis vi skal finde ud af noget :-)

Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 17
Fra  DforDesign ApS Skrevet kl. 12:27

Du kan overveje om du vil indgå et partnerskab med CSE (Copenhagen School of Entrepreneurship), de arbejder på lignende ting, så dem kan du måske få lidt inspiration fra.

Alternativt kan du tage fat i forskellige netværk såsom WIB, JCI, Rotary og der er sikkert flere der er endnu mere relevante, som er mere for selvstændige, hvor der kunne være nogle, som kunne være interesseret i at holde gratis/billige foredrag eller workshops. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)