Hej :-)
Tillykke med shoppen. Her får du mine tanker.
- Jeg er helt pjattet med din header/banner og baggrunden i det hele taget. Det er super fedt.
- Til gengæld synes jeg, at den anonyme, grå farve til dine kategorier, produkter og menu-punkter, får dem til at forsvinde på siden. Jeg ville derfor helt klart arbejde med en anden farve til menuer/kategorier/produkt-baggrund.
- Du har en et "velkommen hos 2skin" billede på forsiden. Det er forfærdeligt grimt og hører ikke hjemme nogen vegne. Få det ændret, eller fjernet helt (så kan dine produkter også komme længere op og mere i fokus).
- Jeg savner meget mere C2A. Den lille hvide kurv til højre for prismærket er slet ikke nok for mig. Jeg ville arbejde med en knap, som skriger "TRYK HER".
- I hhv. højre og venstre side har du nogle 'overskrift'-billeder i en flot, lilla farve. Toppen af dem er uklare på min skærm, som om de er dårligt klippet. Det samme gælder billedet af forstørrelsesglasset i venstre side.
- I venstre side har du "Bedste produkter". Betyder det, at resten af jeres produkter er noget lort? Jeg ville ændre teksten til "Mest populære" eller "Vi anbefaler", eller noget i den dur.
- I højre side mangler et 'v' i "tilmeld nyhedsbreV".
- I højre side mangler et 'r' i registRer dig".
- Din "om os"-tekst er meget svær for mig at læse pga. typografien.
- Dine tekster kunne generelt godt bruge en kærlig omgang korrekturlæsning.
- Footeren ser lidt kluntet ud pga. alt den tomme plads. Jeg ville omskrive første linje til en kolonne, der er i midten, med de samme links i venstre side, og måske noget ekstra under social icons.
Jeg håber, det kan bruges :-)
KH. Lars