Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Èn h2'er med mange h3'ere VERSUS mange h2'ere med få h3'ere!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino'ere!

Min hjemmeside består af artikler, der hver har én h1'er og én h2'er i toc'en (table of content). Overskrifterne til de enkelte afsnit i artiklerne er højst h3'ere. Med den nuværende struktur kan jeg kun have én h1'er og én h2'er, men en lang række h3'ere!!

SPØRGSMÅL: Vil det være en stor fordel, hvis jeg i stedet for én h1'er og én h2 og en masse h3'ere, opgradererer h3'erne til h2'ere? I så fald vil jeg jo få en masse h2'ere i teksten. 

Det drejer sig om 800 artikler, så det vil være et kæmpe manuelt arbejde. Men hvis det er dét værd SEO-mæssigt, så gør jeg det gerne :-)

Med venlig hilsen

Anders

Elektriker i Odense

Tilmeldt 29. Jun 11
Skrevet kl. 23:04

Er der virkelig ingen, der kan svare på dette spørgsmål? Tja, det er nok kun SEO-nørder, der kan svare på dette!! Kom nu Mikkel Demib, Frank Madsen, Thomas Rosenstand, Anders Saugstrup og hvad I ellers hedder :-)

Elektriker i Odense

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 00:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg tvivler på, at det er arbejdet værd, når du manuelt skal udføre det. Den energi vil du sandsynligvis kunne få mere ud af, hvis du brugte den på eksempelvis linkbuilding. Ud fra et brugermæssigt perspektiv kan man stille sig selv spørgsmålet; hjælper det brugeren, eller bliver dit indhold bedre, ved at lave den tekniske strukturændring? Nej, brugeren vil aldrig opdage eller opfatte det.

I mine øjne bør det alene laves, hvis Google er "forvirret" over dit indhold og ikke kan finde ud af hvad der er en overskrift, og hvad der skal kategoriers som andre sideelementer. Du skriver, at du benytter et h2-tag til din indholdsfortegnelse? Personligt ville jeg nok ikke have gjort det sådan, da indholdsfortegnelsen er et navigeringselement, og ikke direkte referer til et unikt tekstafsnit. Detalje.

Personligt benytter jeg h1, h2, h3, h4 og h5 tags i forhold til, hvordan indholdet og afsnit hierarkisk er opbygget. Til inspiration kan du kigge på kildekoden i wikipedia artiklen om månen

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 01:24

Casper har svaret lige i skabet!

Tilmeldt 29. Jun 11
Skrevet kl. 15:37

Tusind tak for svaret! 

Elektriker i Odense