For det første vil jeg takke jer der gider give jeres mening, selv om det måske lyder som slag, så er det positivt sagt, så det takker jeg for.
Personligt syntes jeg selv at siden i helhed skal have en ordentlig omgang af forbedringer, og kan godt se det fra jeres synsvinkel.
Jeg vil kigge på siden og virkelig få den lavet flottere, og mere salgs dygtigt( det har jeg sagt før, men vil klart se om det nået inden det nye år).
En af grundene til at jeg har valgt en Prestashop er styresystemet. Det er nemt og lige til, men nu det er sagt så er det også alt. Wordpress som stort set alle andre SEO folk benytter er nemmere at lave om på selveste layoutet.
Jeg fangede slet ikke det var et banner, der gav udtryk om 20% rabat før jeg havde set på billederne i 5 minutter... Jeg sad og ventede på de kørte op på 100%.
Grafikken er, som alle andre pointerer, dybt outdated og meget 'hjemmelavet'. Jeg kunne hvert fald aldrig finde på at smide penge efter et seo firma, der sender sådanne signaler :-)
KH. Lars
Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk.
En af grundene til at jeg har valgt en Prestashop er styresystemet. Det er nemt og lige til, men nu det er sagt så er det også alt. Wordpress som stort set alle andre SEO folk benytter er nemmere at lave om på selveste layoutet.
Der er intet galt i Prestashop i alt almindelighed. Det fungerer rigtig godt, og sikkert også til dit behov. Men det er designet på din hjemmeside, der skal have en overhaling. Ikke dit CMS.