Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg til detailbutikker?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Midtgaard Group Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!
Jeg har en webshop hvor jeg sælger butterfly, slips, seler osv osv. Jeg har leget med en sjov tanke at det kunne være ret fedt og stort hvis man nu kunne lave noget salg til den lokale tøjbutik (ikke en kæde), hvor jeg tilbød butterfly/slips til en syg lav pris!

Jeg kunne godt bruge noget feedback på min ide?
- er det noget jeg burde gøre?
- Isåfald ideer til at fremlægge mit 'tilbud' til butikken
- har noget en anelse om hvad en alm. tøjbutik giver for en butterfly/sele?
- er der noget yderligere jeg skal være opmærksom på?

Mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ét hundrede procent du skal gøre det Henrik. 

Hvis du er bange for at troppe op, og ikke vide hvad du skal gøre af dig selv, så ring derned først. Sig du er en lokal, som gerne vil give et super tilbud på slips og seler, om ikke du må komme ned en dag. Han siger jovist, du kan komme i morgen, du tager dine flotte slips og seler med, og så forhører du ham om hvad pris han giver nu, giver ham din pris (fair i forhold til den gamle pris og din kvalitet), og så tager det ene ord det andet. Hvis han siger "nej tak, jeg har et rigtigt godt forhold til den her kunde", eller "vi har ikke brug for flere slips lige nu" - så stik ham dit visitkort og så har du "sået et salg", eller "seeded a sale" - og det er mindst ligeså vigtigt. For hvis nu du har gode slips til en fin pris, hvem er den næste så han vil ringe til, når hans nuværende leverandør stopper, eller han har brug for et pep-up i sortimentet?

Mange tænker, at folk tror sælgere bare er irriterende, og de vil gøre hvad som helst for at komme af med deres varer. Det holder nok mange tilbage fra salg. Men jeg ser på det som, at du fungere som konsulent for virksomheden, som skal rådgive og vejlede i et salg. F.eks. hans nuværende slips er dyre i forhold til dine, dermed kan du hjælpe ham med at spare penge, og fortæl om hvilke varianter af slipse der er mest solgte osv. - hvis han ikke er interesseret i billige slipse, men foretrækker de dyre - så lad ham blive ved det, og fortæl at det er helt ok. Stik ham dit visitkort, og så har du igen "sået et salg" hvis han en dag skal bruge billige slips. 

Derudover, så er det jo tydeligt at du har lysten til det. Ellers ville du ikke skrive et opslag herinde :-) 

Held og lykke med salget!

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)