Jeg har de seneste dage ikke kunnet besvare/poste indlæg på Amino debatten gennem iPhone app'en.
Jeg har prøvet at genstarte app'en (og telefonen), men det hjælper ikke. Jeg kan sagtens skrive indlæg, men når jeg trykker på Gem, bliver indlægget ikke gemt, og app'en kommer ikke videre.
samme og jeg tror ikke Amino vil gøre det store ud af det - de har før sagt de ikke vil vedligeholde appen - (nok fordi der ikke er reklamepenge at tjene og det er jo fair nok) Ærgerligt for det var ofte en let og hurtig vej ind
Håber de trods alt kan prøve et reset eller lignende
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Ja, jeg bruger nok 80% af tiden på Amino på iPhone app'en, så det er lidt ærgeligt hvis ikke den kommer til at køre igen.
Men på den anden side har jeg også forståelse for at Amino har andre prioriteter, det er trods alt dyrt at udvikle apps, og det giver jo ikke direkte noget omsætning.
Måske jeg bare skal til at vænne mig til at bruge websitet i mobilversion istedet...
hvorfor mon det er at jeg ikke har fundet en måde at bruge det i "mobil-version" med mindre du mener helt almindelig ex safari browser over mobiltelefon/ipad? Der er vel ikke andre mobil versioner end den normale via browser i ipad ELLER?
vh John
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Det er helt korrekt at vi ikke vedligeholder APP'en mere. Det har intet med annonceindtægter at gøre, men et spørgsmål om økonomi. Prisen for at vedligeholde App'en, står ikke mål med antal brugere og det besvær det også giver. Vi har arbejdet meget på HTML5 versionen og jeg vil rigtig gerne have input på den, så det kan blive super.