Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad synes I om min hjemmeside! - Så er der rettet lidt til

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg spurgte for et par dage siden om hvad I mente min hjemmeside manglede. I kom med nogle gode forslag. Nogle af dem har jeg fulgt og rettet på hjemmesiden. - hvordan synes I siden virker nu?

www.blomsterlageret.dk

Fra Odense C
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt er jeg ikke vild med den font du benytter i dine menupunkter samt overskrifter.
For mig mister siden lidt seriøsitet af den font.

Ellers synes jeg layoutet ser fint ud og den er let og overskuelig at navigere.

Tilmeldt 22. Mar 12
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 00:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes egentligt at den ser fint ud - uden overhovedet at være prangende. 

Den er let at navigere rundt på, og der er ingen forstyrrende elementer. Menufonten synes jeg egentlig skaber en hyggelig atmosfære, når den bringes i samspil med træbaggrunden. 

Jeg havde nok valgt nogle lidt mere professionelle billeder under 'Om os'-siden - og så forstår jeg ikke lige, hvad den der 'Zamifolia'-plante laver i højre side hér? Den bør I fjerne.

Et andet kæmpe minus er, at siden ikke er responsiv - altså skalérbar, så den kan bruges på telefon/tablet. Folk har en tendens til at undervurdere effekten af dette, og det er ærgerligt. Der går ikke mange år, før alle sider er responsive. Alternativt kan i lave den adaptive (så der kommer en anden version af siden, når man besøger fra mobil), men det kan godt påvirke, hvordan siden rangerer i søgemaskinerne, da I skal have unik tekst på hver af de to sider, og det er et værre dobbeltarbejde ifht. responsivt design, som kun er én enkelt side der tilpasser sig enheden, den ses på.

Håber at I kunne bruge det til noget.

Digital Markedsføring | kontakt@frederikbaastrup.dk

Fra Randers
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 19
Fra  CompuSolutions Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

 

Jeg har kigget på siden og har lidt kommentarer til dig, som du forhåbentlig kan bruge konstruktivt.

Måske skal jeg lige starte med at sige at jeg ikke er hverken webdesigner eller på anden måde ekspert indenfor dette område, så mine kommentarer skal udelukkende ser som et udtryk for hvordan jeg som mulig kunde, opfatter og ser jeres side.

 

Her er mine kommentarer:

Overordnet synes jeg at siden ser fornuftig ud, og den er meget nem at navigere rundt på. Fonte, template osv. synes jeg harmonerer fint, og siden virker (i hvert fald på mig) meget rolig.

Hvis jeg skal komme med forslag til ændringer har jeg følgende:

- De store billeder der er i toppen på forsiden som skifter hele tiden er rigtig fine, men jeg synes at de skifter med et lidt for hurtigt interval. Jeg kan sagtens nå at se billedet, men når jeg læser teksten under billedet (eller kigger andre steder på siden), så kan det på mig virke en lille smule forstyrrende at det billede hele tiden skifter, fordi man fanger det ud af øjenkrogen hver gang. Hvis bare intervallet var fx 2-3 sekunder langsommere tror jeg det ville gøre en forskel

- Fanen "om os" har jeg en del kommentarer til :-)

1. Som en anden vidst også har kommenteret så synes jeg at I skulle finde nogle lidt mere "professionelle" billeder (eller evt. bare et enkelt billede hvor I står sammen måske foran jeres lokaler (hvis I har det), eller evt. omgivet af nogle af jeres produkter)

2. Som udgangspunkt er jeg stor tilhænger er ærlige og ligefremme mennesker og tekster, men i dette tilfælde er i næsten FOR ærlige. Når i skriver at jeres ønske blot er at siden kommer til at løbe rundt så virker det på mig en lille smule utroværdigt, for hvor mange mennesker gider at ligge et stort stykke arbejde i noget, som I har gjort det her, uden at have en målsætning om at få en økonomisk gevinst ud af det. I skriver også at I begge har uddannelser der gør jeg i stand til at udføre visse arbejdsopgaver i forretningen, men når i skriver hvad I kan, så skriver i jo i teorien også hvad i IKKE kan. Her tænker jeg straks på hvem af jer der har viden og kompetencer indenfor fx drift af virksomhed. Jeres tekst på denne fane får, for mig, hele forretningen til at fremstå som et hobbyprojekt, og hvis jeg skal vælge en leverandør af planter og pyntegenstande til mine virksomheder, så ville jeg ligge vægt på at min "leverandøren" virker lidt mere professionel. En sidste kommentar til denne fane er at I jo er så "flinke" lige at røbe jeres leverandør, så hvis jeg vælger at købe plastic planter til vores kontorer, hvorfor skule jeg så købe dem hos jer, når nu jeg bare selv kan handle direkte på Mr. Plants webshop i sverige, hvor du lige har oplyst mig om at I køber varerne fra?? :-)

- I skriver at I gerne vil handle med både private og erhverv, hvilket jeg helt sikkert godt kan forstå, men folk som handler ind for en virksomhed kan jo godt li at se priser ex moms, så måske kunne man, med fordel, under alle jeres priser, indsætte prisen ex moms i parentes, så man ikke selv skal omregne prisen

 

Mine kommentarer er bestemt ikke ment negativt, og jeg synes som sagt at I overordnet har en fin og flot side, men jeg håber at de giver jer et indblik i hvordan jeg (som erhvervsdrivende) ser siden.

Hvis der er noget af ovenstående som ikke giver mening, eller du ønsker et mere uddybende svar så er du velkommen til at give mig et kald på 51 43 41 40

Held og lykke med siden :-)

Martin Jensen

 

 

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres tilbagemeldinger. Jeg lytter meget til hvad I siger og bliver på ingen måde stødt eller sur. Jeg kan sagtens følge jeres konstruktive kritik

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres tilbagemeldinger. Det er til stor hjælp for mig. Jeg lytter til jer og tager jeres konstruktive kritik til mig.

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg synes faktisk at din webshop ser ganske fornuftig ud, efter du har rettet. Den er fokuseret på dine produkter, og der er en god orden i oplevelsen af din webshop.

Hilsen

Peder Andersen

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

En nydelig shop. Men jeg går ret meget op i, at teksten er nogenlunde korrekt dansk. Og der er faktisk en del fejl. Men det er vist første gang, at jeg tilmed har fundet fejl i prisudregningen. En rose koster kr. 7,20, og 24 roser koster kr. 216. Fejlen er sikkert, at prisen på kr. 7,20 er uden moms, medens de kr. 216 er inkl. moms. Ret uprofessionelt. Helt galt går det med de bordeaux roser, hvor stykprisen er kr. 22, og hvor 24 stk. koster kr. 330. I skal vist have fat i lommeregneren igen!

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er ikke optimeret til mobil?

Fra Horsens
Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 220
Fra  MPMG Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for din kritik. Jeg er ikke helt klar over hvorhenne der er ukorrekt dansk.

Priserne skal selvfølgelig passe. Du har ret i at den ene pris er uden moms og den anden er med - det bliver rettet.

Bordeaux roserne er en kopi/paste fejl

Tak fordi du gjorde mig opmærksom på fejlen
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)