Jeg har en nyere Lenovo G780 som efter geninstallation af win7 ikke vil lade på batteriet, den skriver 0% tilbage (tilsluttet, oplader)
Men den lader over hovedet ikke og så snart jeg trækker stikket går den ud, jeg har prøvet div ting fundet på google, er der nogen der har en ide om hvad det kan være?
Jeg kan næsten ikke forstille mig at batteriet er faldet sammen allerede
Hvis den "nyere" Lenovo G780 stadig er under garanti, ville jeg tage det op med forhandleren.
Hvis nyere er mere end et år, vil du sandsynligvis ikke få så meget ud af en reklamation. Et nyt batteri koster typisk 5 - 600,- + moms.
Dbh. John
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Den er under et år, men tænker bare at de vil sno sig når det ikke er det originale styresystem der ligger på den. Havde bare håbet på at en af Aminos fantastiske nørder lige havde et trek der kunne trylle den rask igen.
Prøv at tage batteriet ud og sætte i igen og så sæt den til laderen, det virker mange gange, da det faktisk er en software fejl i OS der gør at det ser ud til at den ikke lader el i nogle tilfælde at den virkelig ikke lader. Men det trick virker faktisk mange gange fordi at selv om du genstarter og lukker ned så er den alligevel ikke helt slukket/nulstillet ;-)