Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan booster jeg besøgstallet på min side?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 101
Fra  Roop webudvikling Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

--------

Fra Skibby
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 35
Fra  www.altomvarebiler.dk Skrevet kl. 10:10

Jeg ville da kalde det en blog. :)  Men problemet er jo også, at bloggen/arkivet stort set er usynlig på siden.

Kære Louise!
Arkivet er alle de tidligere artikler, vi har skrevet. En blog er jo en dagbog med holdninger og strøtanker.
'Arkiv' er i princippet en fortsættelse af forsiden, som automatisk arkiveres efter et par dage, når de enkelte historier bliver skubbet videre af de nye. Ordet 'arkiv' er meget præcist, men hvis du har et mere dynamisk forslag, vil jeg mægtigt gerne høre det.
Vh
Thomas
Fra Skibby
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 35
Fra  www.altomvarebiler.dk Skrevet kl. 10:13

Kære stewin!

Tak for svaret. Men er det en god ide, når vi opdaterer med nye artikler hver dag? Kloge hoveder har tidligere anført, at det er som at tisse i bukserne, når sitet er så dynamisk som vores.

Men hvis det kan sprede budskabet til flere, synes jeg jo også, det må være med til at skabe lidt ringe i vandet, så at sige :-)

Jeg vil straks købe mig nogle Adwords.

Vh

Thomas

Fra København
Tilmeldt 27. Oct 06
Indlæg ialt: 96
Fra  Nooda.dk Skrevet kl. 10:35

Hej Thomas,

Fed side! Jeg har gemt den som bogmærke, da jeg går meget op i biler som sikkert mange andre også gør.

Men jeg har ikke så meget andet at tilføje udover hvad de andre har sagt.

Men sæt dig selvfølgelig godt ind i SEO, Linkbuilding osv. - Jeg kan ikke komme med andre råd end bare at læs om det, det er jo ikke svært, man skal bare læse sig frem til det.

God dag :)

Fra Søborg
Tilmeldt 31. Oct 13
Indlæg ialt: 47
Fra  Martin Friis Guldborg - Open AdExchange Skrevet kl. 12:49

Hej Thomas,

Hvis du vil booste din trafik, så er du meget velkommen til at kigge nærmere på vores danske annoncenetværk Open AdExchange.

Jeg sidder til dagligt med salgs ansvaret for Open AdExchange der er et dansk content netværk (push markedsførng på danmarks største medier såsom Sporten.dk, Berlingske, Jyllandsposten, EkstraBladet, TV2, Børsen, BT, Boligsiden samt mange flere).

Vores netværk levere ca. 600.000.000 annonce visninger pr. måned.

Annoncenetværket er CPC baseret og der er mulighed for billede annoncer, re-marketing, geotargeting, mobile device tagerting m.m.

Hvis du eller andre vil vide mere så er i også meget velkommen til at ringe på 4171 6898 eller skrive til mig på mfg@openadex.dk

Martin Friis Guldborg

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)