Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan booster jeg besøgstallet på min side?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skibby
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 35
Fra  www.altomvarebiler.dk Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Min hjemmeside, www.altomvarebiler.dk, er snart to år gammel. Vi bringer nye artikler hver dag om et emne, som ikke mange skriver om. Vores side er med andre ord unik, og med tanke på, hvor mange varebilsejere og -brugere, der findes i Danmark, mener jeg, der er basis for forbedring.

Men hvordan får jeg budskabet ud? Vi overvejer konkurrencer, nyhedsmails, webmagasin og meget mere. Men hvad virker?

På forhånd tak for hjælpen

Thomas

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 14:34

facebook ville være en god start kombineret med mange af de ting du selv nævner. 

Du er velkommen til at tage fat i mig for et bud på en professionel løsning. 

PS interessant koncept! 

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 14:39

Kiggede lige ind til din side. Hvad med at give bloggen en mere sælgende titel end "arkiv" - det kan næsten betyde hvad som helst?

I kunne også overveje nyhedsbrev, hvor I så kan sende jeres artikler direkte.

Skriv link til nyhedsbrevet på visitkort, link til nyhedsbrev fra din profil her på Amino og mange andre steder. 

Smid en kommentar her på debatten nu og da, så får du også lidt trafik på siden. Der skal din blog som nævnt gerne være meget mere synlig, evt. ved hjælp af en hello bar eller pop up-annonce, så man kan tilmelde sig.

Når I sender nyhedsbrev, kan I også bede læserne melde tilbage med kommentarer og ønsker til, hvad de gerne vil læse om.

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 111
Fra  BCB Business I/S Skrevet kl. 14:50

Fra Skibby
Tilmeldt 14. Sep 12
Fra  www.altomvarebiler.dk Skrevet kl. 05:46

Vi bruger Facebook hver dag, men vores erfaring er, at det ikke giver voldsomt. Jeg har en fornemmelse af, at folk hurtigt bliver mættet på FB.

Jeg gemmer dine kontaktoplysninger. Tak for svaret.

Fra Skibby
Tilmeldt 14. Sep 12
Fra  www.altomvarebiler.dk Skrevet kl. 05:48

Vi bruger FB hver dag, men jeg har en fornemmelse af, at folk hurtigt bliver mættet.

Jeg gemmer dine kontaktoplysninger

Vh

Thomas

Fra Skibby
Tilmeldt 14. Sep 12
Fra  www.altomvarebiler.dk Skrevet kl. 05:53

Jeg ville gerne kalde arkivet noget andet end 'Arkiv'. Men nu er det jo et arkiv. Lyder 'Tidligere artikler' bedre?

Vi har talt meget om nyhedsbrev. Nu gør vi det. Og så finder jeg til lejligheden lige ud af, hvad Hello Bar og Pop Up-annonce er for noget.

Tusind tak for konstruktivt svar

Thomas

Fra Skibby
Tilmeldt 14. Sep 12
Fra  www.altomvarebiler.dk Skrevet kl. 05:54

Og så fandt jeg lige ud af, hvordan Amino virker. Undskyld spamming. :-)

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 07:26

Jeg ville da kalde det en blog. :)  Men problemet er jo også, at bloggen/arkivet stort set er usynlig på siden.

Tilmeldt 22. Nov 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 07:50

Jeg ville smide lidt penge efter nogle Google Adwords, hvis ikke du allerede har det. Jeg arbejder med hjemmesider, og ved hvor meget adwords gør. De skal være velkommen til at kontakte mig hvis du har nogle spørgsmål. 

Stefan

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)