Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger I en kreativ og engageret markedsføringspraktikant?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

- Så er jeg måske et godt bud. Mit navn er Claus Bressay, og jeg brænder for salg og markedsføring - både online og offline. Jeg studerer til markedsføringsøkonom på University College Nordjylland i Nørresundby og i forbindelse med mit studie skal jeg på 4. semester, fra starten af januar og 3 måneder frem, i praktik ved en selvvalgt virksomhed. Praktikken er ulønnet, det vil sige 100 % gratis arbejdskraft.

Jeg er på nuværende tidspunkt på 3. semester og det jeg gerne vil opnå gennem min praktik er først og fremmest at afprøve nogle af de værktøjer indenfor marketing , men også gerne indenfor salg og kommunikation, som vi har arbejdet med på de foregående semestre. 

Om mig selv kan jeg yderligere fortælle, at jeg er 28 år gammel og bosat i Hjørring. Jeg er uddannet på Hjørring Handelsskole (HHX), og derudover er jeg også udlært salgsassistent i sportsbranchen.
Som menneske er jeg meget udadvendt og glad med et stort engagement. Jeg spreder god stemning omkring mig og jeg ved, at jeg er meget afholdt hvor jeg færdes. Det er ofte mig, som sætter gang i tingene, planlægger og uddeler opgaver. Effektivitet og nye ideer er mit speciale og jeg er god til, at opretholde en positiv fremdrift med min smittende entusiasme og stærke drivkraft. Jeg finder mennesker interessante og jeg evner, at se det positive i alle, det er en kvalitet jeg tror ville gøre sig godt i de fleste virksomheder.  

Som sagt kan jeg tilbyde Jer en ulønnet praktikant i 3 måneder med start i januar 2013. Under praktikforløbet skal jeg skrive en hovedopgave i forbindelse med studiet – denne skal omhandle en problemstilling, virksomheden står overfor. Problemstillingen kan vi både udforme sammen, eller det kan være en, I som virksomhed i forvejen tumler med.

Jeg er hovedsageligt interesseret i at finde en praktikplads i Hjørring-, Brønderslev-, Aalborg eller Frederikshavnsområdet. Dog kan andet også arrangeres :-)

I er mere end velkomne til at kontakte mig, hvis jeg har vakt jeres interesse. Send mig gerne en mail (bressay@gmail.com) eller privatbesked og vi kan tage en nærmere snak.

Med venlig hilsen

Claus Bressay
bressay@gmail.com 

Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 00:06

Hey buddy,

Jeg har faktisk et projekt som ville være lige noget for dig ... og mig siden det er ulønnet i 3 mdr.Skype-BigSmile

Sagen er den at jeg har arbejdet på et projekt i noget tid, men kan ikke rigtig gøre det færdigt alene. Jeg havde i starten en partner som netop skulle tage sig af markedsføringsdelen, men han blev alvorligt syg og meldte sig helt ud igen. Jeg har siden brugt alt for megen tid på det alene, da jeg ikke kan alting selv, men der er et enormt potentiale og konceptet er holdbart, så jeg kunne måske tilbyde dig en praktikplads, selvom du ville skulle arbejde mest hjemmefra, da vi ikke har kontor osv endnu til det projekt i hvert fald og her i landet (jeg har nemlig primært virksomhed i udlandet). Men det kommer lidt an på hvad der kræves fra din skole, så giv lyd fra dig hvad kravene er.

Jeg kunne evt. tilbyde dig partnerskab af projektet efterfølgende, men jeg kommer altså fra djævleøen Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jun 06
Skrevet kl. 07:40

Hej

Mange tak for din interesse - det lyder spændende Smile

Du må meget gerne sende mig en mail på bressay@gmail.com, hvor du beskriver virksomheden og hvad du tænker mine arbejdsopgaver skal være. Så skal jeg nok høre hvad der kræves fra mit studie med henblik på at arbejde hjemmefra osv.

Ser frem til at høre fra dig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jun 06
Skrevet kl. 21:13

Har modtaget et par spændende mails. Er der andre der kunne være interesseret?

Ser frem til at høre fra dig! :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)