Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger I en kreativ og engageret markedsføringspraktikant?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

- Så er jeg måske et godt bud. Mit navn er Claus Bressay, og jeg brænder for salg og markedsføring - både online og offline. Jeg studerer til markedsføringsøkonom på University College Nordjylland i Nørresundby og i forbindelse med mit studie skal jeg på 4. semester, fra starten af januar og 3 måneder frem, i praktik ved en selvvalgt virksomhed. Praktikken er ulønnet, det vil sige 100 % gratis arbejdskraft.

Jeg er på nuværende tidspunkt på 3. semester og det jeg gerne vil opnå gennem min praktik er først og fremmest at afprøve nogle af de værktøjer indenfor marketing , men også gerne indenfor salg og kommunikation, som vi har arbejdet med på de foregående semestre. 

Om mig selv kan jeg yderligere fortælle, at jeg er 28 år gammel og bosat i Hjørring. Jeg er uddannet på Hjørring Handelsskole (HHX), og derudover er jeg også udlært salgsassistent i sportsbranchen.
Som menneske er jeg meget udadvendt og glad med et stort engagement. Jeg spreder god stemning omkring mig og jeg ved, at jeg er meget afholdt hvor jeg færdes. Det er ofte mig, som sætter gang i tingene, planlægger og uddeler opgaver. Effektivitet og nye ideer er mit speciale og jeg er god til, at opretholde en positiv fremdrift med min smittende entusiasme og stærke drivkraft. Jeg finder mennesker interessante og jeg evner, at se det positive i alle, det er en kvalitet jeg tror ville gøre sig godt i de fleste virksomheder.