Hej. Vi har en PrestaShop som mangler noget arbejde før den er helt klar til at overtage 100% Jeg mener tidligere herinde at ha læst en anbefaling på en indisk fyr, som er skrap til Prestashop. Det er en del forskellige problemer som også består i fejlfinding og derfor kan tage lang tid. Er der nogen der kan anbefale en til dette? Grunden til at en fra udlandet tiltaler mig, er naturligvis pga. timeprisen. Men også at vedkommende så er tidsforskudt i forhold til arbejdstiden. Med Venlig Hilsen Sara |
Jkoffice.dk:Hej.
Vi har en PrestaShop som mangler noget arbejde før den er helt klar til at overtage 100%
Jeg mener tidligere herinde at ha læst en anbefaling på en indisk fyr, som er skrap til Prestashop. Det er en del forskellige problemer som også består i fejlfinding og derfor kan tage lang tid.
Er der nogen der kan anbefale en til dette? Grunden til at en fra udlandet tiltaler mig, er naturligvis pga. timeprisen. Men også at vedkommende så er tidsforskudt i forhold til arbejdstiden.
Med Venlig Hilsen Sara
Hej Sara!
Jeg har en del erfaring i Prestashop, så jeg er måske din mand! Du skal være mere end velkommen til at smide mig en mail på fs@stormmedia.dk med en liste over de ting, du skal have kigget på, så giver jeg dig en god pris på opgaven.
Fortsat god dag!
De bedste hilsner
Frederik