NYT initiativ her i sydvest for ihærdige selvstændige. Jeg fik ideen til at organisere et netværk af nye og erfarne selvstændige med base i Esbjerg af den simple grund, at der manglede noget i den stil... Sjovt nok, fordi Esbjerg er jo ikke en lille by, men på iværksætterfronten er der plads til forbedringer i regionen. Så, jeg søsatte et nyt arrangement forleden Dinner4Business, hvor vi var ude at spise og netværke på en restaurant i Esbjerg. Glimrende aften, kan anbefale konceptet til iværksættere landet over. Og nyheder, events, ideer, viden osv bliver samlet i Facebookgruppen Iværksættere & Selvstændige i Sydvest, nu med 42 medl., hvor der blandt andet står mere om det nye Dinner4Business arrangement, som er på tapetet i december DU kan komme med i netværket og lancere dine egne ideer ? Måske er du allerede selvstændig -eller på vej til at blive det. Under alle omstændigheder tror jeg netværket kan berige dig Nysgerrig ? se mere her : https://www.facebook.com/groups/733924599967720/ |
Lyder som et godt initiativ !