Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

15-årig starter webshop - Har brug for hjælp

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 71
Fra  Phone-Gear.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Alsen

Tak for feedback - tænkte på om du ville gå i detaljer med din feedback, det lyder spændende! men det er svært og lave en make over på siden, hvis jeg ikke ved præcis hvor du tænker :) - Også hvad du mener med farver :) 

// phone-gear.dk 
Vi har tilbehøret til din iPhone, HTC og Samsung.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 22:16

Det har jeg da :)

Nu kan jeg se at i kun tilbyder gadgets til Iphone og Samsung, hvad med flere mærker ? - hvis ikke i har tænkt på det :P

Flere farver, noget med noget mørkeblå, MØRKEBLÅ står for loyalitet.

Kig på de andre shops i den branche, se hvad de gør rigtig godt, og hvad i syntes bare slet ikke virker.

Og for alt i verden, gør siden gennemskuelig, og ikke alt for meget kina pjat - tænk på at dem der skal købe af jer, er jo ikke nødvendigvis HI-tech nørder mm.

hvis der er mere så skriver i bare :)

God aften.

Jeppe G:)

Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 71
Fra  Phone-Gear.dk Skrevet kl. 22:23

Mange tak for det fine feedback, se nu har jeg noget og kunne gå igang med :) Hvis der er nogle helt specifikke ting på siden, du syntes der skal ændre så bare skriv det :)

Hvad mener du helt præcist med det? Snakker vi om kvaliteten af produktet eller hvad er vi ude i her? :-)

Mads 

// phone-gear.dk 
Vi har tilbehøret til din iPhone, HTC og Samsung.

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 12:43

mads.holst:
Ville hører om nogle har erfaring med at komme på Google, og hvordan man helt præcist gør, gerne også hvordan man rykker sig tættere på side 1.

Det korte svar er SEO 

og hvis du sender mig en pb så skal jeg nok hjælpe dig igang.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)