Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Parti af eksklusive Giorgio Di Mare poloer sælges!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et rigtigt lækkert parti af Giorgio Di Mare poloer på lager. Der er 7 forskellige modeller og størrelser fra S til XXL. Butiksprisen ligger på omkring 1000-1200 kr pr stk. Partiet er en overproduktion fra selve Giorgio Di Mare, så der er ingen dårlige eller gamle modeller - alle modeller er nye, og sælges stadig på Giorgio Di Mares hjemmeside. Du kan få dem til et rigtig god pris, og jo flere du aftager, jo bedre bliver prisen. Der sælges både enkeltstyk og partier af poloerne. Ved køb af poloer, kan der fremvises faktura fra Giorgio Di Mare.

Hvis dette har fanget din interesse og hvis du gerne vil se billeder, så gå ind på TradeALot.dk eller kontakt mig på amino, mail eller telefon.

Email: donny794@gmail.com
Tlf.: 27 62 08 17 

Mvh. Daniel fra TradeALot 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 20:46
Pris for en af hver slags i xxl (regner med at de er forholdsvis små i størrelsen)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 21:02

De er ret almindelige i størrelsen. Hvis du normalt bruger XL, så bruger du også XL i disse (min erfaring med alle andre kunder, ink. mig selv). Det er ikke slim modeller, men de har en rigtig god pasform. Hvis du skriver en mail til mig, så tager vi den dér :) 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Fra Odense
Tilmeldt 11. Nov 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 02:00
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)