Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyhedsbreve - hvilken open- og clickrate er du tilfreds med?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Korrekt, der er meget stor forskel, men hvad er en nyhed?

Er det 'Hey, vi har lanceret et nyt produkt', eller er det 'hey, din pris falder altså lige med 30%', eller 'Du kan nu betale med kredit kort'?

Jeg vil mene, at alle 3 er nyheder, jeg vil mene de sidste 2 er meget relevant for alle kunder, det behøves den første ikke være.

Modtageren afgør hvorvidt det er et "nyhedsbrev" eller ej ud fra en hurtig analyse af emnefelt, afsender, afsendelsestidspunkt m.v., og de tænker ikke engang over det. Alt fra jeres firma er ikke e-mails fra deres familie, venner eller kolleger, og så er det i periferien af relevans allerede. Rammer det indbakken på et tidspunkt, hvor det konkurrerer med budskaber fra netop familie, venner eller kolleger, så nedprioriteres jeres e-mail automatisk. Statistikker viser desuden, at er et nyhedsbrev ikke læst af en modtager indenfor 24 timer efter afsendelse, bliver det ikke læst.

Jeg ville ikke være nervøs for hvorvidt fakturamails læses - det er noget andet, i denne henseende. Du åbner breve fra familien fordi du har lyst, regninger fra firmaer fordi du "skal", og reklamer fordi du har overskud. Mangler overskuddet kan du springe en af de tre over. :)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

David Mc Nally:
Mangler overskuddet kan du springe en af de tre over. :)

Email fra familie ^_^

Men kan godt se hvad du mener - må ærlig indrømme, jeg ikke ved meget om at fange kunderne på email :) - Men hva dælen, det er der nogle der gør bedre end mig, så det lader jeg dem om, hvis det endelig skal være

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er SÅ meget trængsel i de flestes indbakker (min inklusive). Derfor er din overskrift møg-hamrende vigtig for din åbningsrate. Hvis du havde to mails, hvor den ene overskrift hed"Nyhedsbrev uge 46" og den anden overskrift hed "Nu er det lige blevet meget nemmere at være dig", hvilken ville du umiddelbart åbne?

Åbningsraten er så bare første step. Nu skal vi jo så "bare" også have en ordentlig click-rate, så de kommer over på vores site og køber en masse. Der skal derfor være en forbindelse mellem overskrift og indhold. Ellers bliver læseren skuffet. Og skuffede læsere er mindre godt...

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har  d.d. 257 subscribers til mit nyhedsbrev i Optimer salget http://optimersalget.dk/salgspakken/

Jeg har et snit på 60-75% der i open rate. 

Har du geniale ideer til hvordan jeg får flere subscribers ??

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Flemming

Jeg synes du skulle få sådan en nyhedsbrev popup box med en signup form i.

Personligt synes jeg ikke det skal være sådan der "lammer" hele siden, når den popper op. Jeg kan godt lide dem der diskret popper op nede i højre hjørne. Det synes jeg er mere stilet. Nu anbefalede du selv Christina Klitsgaard, og hun har netop sådan en

jeg kan se at den hun bruger kommer fra tWANI

http://www.twami.com/

/Simon

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville også sige en slide-in. En, som er markant nok til at den bliver set, men ikke så markant, at din læser bliver irriteret og forlader biksen. Jeg har set mange, som bruger Twami, som er udviklet af Mogens Møller. Den ser både god og fin ud. Selv har jeg valgt Hybrid Connect (til WordPress), hvor jeg betalte et engangsbeløb, fremfor et månedligt beløb.

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at sende 2-3 stk med f.eks. en dag eller 2 dages mellemrum. Du skal selvfølgelig ikke sende helt ens mail.

I starten da jeg læste at det gør folk, så tænkte jeg "Det må sgu da være irriterende", men gjort rigtigt, har jeg kun opfattet det som en god service.

Mange af dem der egentlig gerne vil åbne, ender med ikke at gøre det, af andre årsager. Såsom telefonen ringer, de får slettet mailen ved en fejl etc.

Det virker især på noget hvor der er en tilmeldingsfrist, oftest glemmer man at tilmelde sig, netop fordi der lige er noget andet der forstyrrer en.

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

 

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)