Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor bliver Movember indlæg slettet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg postede for kort tid siden et indlæg hvor jeg opfordrede til at støtte Movember...
Kan ikke se grunden til at man skulle slette dette indlæg.
Det skaber opmærksomhed omkring et godt projekt, hvor vi så har valgt at lave en lille T-shirt kampagne 

Tænk at sprede en lille smule godt budskab kan støde nogen fordi man ligger et link ind til noget, der koster penge? :) 

Ellers er der kun at sige
God Movember!  

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 16:31 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Du er ikke plus medlem. For at give tilbud på amino skal du være plus medlem. Det er en måde at holde dette fantastiske forum kørende på, og vil du benytte det må du bidrage som os andre :o) 

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 17:14 | Låst
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 3 person

Movember

Det er da vist kun "lidt for selvfede københavner typer" som sammenhængen mellem prostata og overskæg .... totalt useriøst!   Hele dit indlæg handlede da vist bare om at promovere din egen forretning.

Hvad er du også med på det sidste nye mode Numsvember?    få er lille grin når Selvsving tager movember under kærlig behandling.

http://www.dr.dk/P1/Selvsving/Udsendelser/2012/11/09092706.htm

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 17:27 | Låst

Det er jo hverken budskabet eller støtten der er problemet, men helt isoleret det faktum at du forsøger at afsætte en vare med henblik på at tjene en skilling uden at være plus-medlem som er påkrævet for at lave sådanne indlæg.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:52 | Låst
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Tak jeg har fået mit svar :) 

Og Ravn - jeg gider ikke engang tage diskussionen op. 
Det donerer en masse penge til formålet - så selvom du ser det som en åndssvag sammenhæng, så donerer det flere penge til den gode sag en du nogensinde kommer til :) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 19:12 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Movember

Puds du bare din kæmpe glorie! 

Men sammenhængen mellem at få overskæg i november og prostata cancer kan du evner du åbenbart ikke at forklare!

PS: var kunne du heller ikke lide Selvsving ??

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 19:14 | Låst

Movember har fået svar, og denne tråd er endt i mudderkastning, hvilket ikke gavner nogen, så jeg låser tråden. Håber på forståelse.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)