Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger opgaver som korrekturlæsning, skriveopgaver, administration af hjemmesider og lign.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 30
Fra  Café Fjordglimt Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker at der må sidde nogle derude, som kunne bruge min hjælp til forskellige opgaver inden for korrekturlæsning, kommunikation på fremmedsprog (primært engelsk), oversættelsesopgaver, udlæg til artikler/hjemmesidetekst/nyhedsbreve og lign.

Jeg er i øjeblikket på barsel, så det skal være opgaver jeg kan løse hjemmefra. I sommers blev jeg færdig som cand.ling.merc med specialeområderne; Marketing og engelsk, men synes efterhånden at jeg savner nogle udfordringer. Jeg trænger til at bruge min viden og kunnen inden for mit fag - og måske tjene en lille smule ved siden af SU'en. 

Jeg hører meget gerne fra dig, hvis du står og mangler hjælp til en af de ovennævnte opgaver. 

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:01

Hvis man er dygtig til at skrive, korrekturlæse og andet skrivearbejde, kan det anbefales at tilmelde sig som freelancerAmino Freelancer. Der kommer dagligt nye opgaver i udbud og det er et godt sted at finde opgaver.

Tilmeldt 12. Nov 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:09

Hejsa

Hvad tager du for at oversætte fra engelsk til dansk, her snakker vi om 15 artikler på hver ca. 330 ord?

Fra Roskilde
Tilmeldt 12. Nov 13
Fra  Café Fjordglimt Skrevet kl. 10:39

Hej Daniel

Det kommer an på, hvilke artikler det er og hvordan de skal oversættes. Er formålet med oversættelserne, at de skal læses af dig/andre på dansk eller skal de bruges som tekst, der skal udgives på nettet, i tryksager osv.? Altså, skal de oversættes så det bare er det overordnede indhold der fokuseres på, eller skal det være ord-for-ord oversættelser?

Du må gerne skrive til mig på min mail s.krarup@ofir.dk og evt. vedhæfte et eksempel på en af artiklerne.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 10:44

Hej Kolibri29

Jeg har evt. en opgave til dig. Kunne du låse op for private beskeder så jeg kan skrive til dig?

Fra Roskilde
Tilmeldt 12. Nov 13
Fra  Café Fjordglimt Skrevet kl. 13:10

Så lykkedes det mig vist alligevel at låse op for private beskeder :o)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:05

Hej

Hos Tekstspot.dk er vil lige nu åbne for nye freelancere.
Vi betaler ikke lige så meget, som du kan fakturere de kunder, du selv finder, men vi har kunderne og står for alt det administrative.

Hvis du sender mig en mail med dit eksamensbevis på kontakt@tekstspot.dk, så vil jeg sende dig vores introduktionsmail, hvor du kan se vilkårene.

Du skal være indstillet på at bestå en testopgave - også selvom du er veluddannet.

Venlig hilsen

Hans Stokholm Kjer
Tekstspot.dk 

Fra Roskilde
Tilmeldt 12. Nov 13
Fra  Café Fjordglimt Skrevet kl. 09:46

Hej Hans

Mange tak for dit tilbud. 

Jeg sender dig en mail med det samme Big Smile

Fra Skibby
Tilmeldt 14. Sep 12
Indlæg ialt: 35
Fra  www.altomvarebiler.dk Skrevet kl. 09:54

Hej Stine!

Husk at passé på dig selv og din ophavsret. Skriver du fore eksempel en testopgave til en mulig kunde, skal du sikre dig, at vedkommende ikke kan bruge den til videresalg eller offentliggørelse uden betaling til dig eller din specifikke godkendelse.

Held og lykke med jobsøgningen.

Thomas

Fra Roskilde
Tilmeldt 12. Nov 13
Fra  Café Fjordglimt Skrevet kl. 13:14

Hej Thomas

Mange tak for dit indlæg.

Det skal jeg forsøge at være opmærksom på. Tak!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)