Tusind tak for dine pæne ord som falder godt i hak med vor eksisterende kunders udsagn.
Vores målsætning er at penetrere os ved de små mellemstore iværksætter virksomheder da vi gerne vil være med til at præge deres vækst fra starten som led i en længere aftale såfremt vi levere varen :)
Derfor er prisen så lav. Men mon det stadig er for dyrt til denne målgruppe ?
Jeg ville mene at målgruppen er hovedsageligt de store virksomheder såsom Arla, MetroExpres(har allerede kørt deres julekalender) m.m. som gerne vil ind og aktivere sine fans med lækre præmier. De fleste af dem har dog allerede lagt deres budget for julen i august måned, men ved lidt god kanvas så er 7000kr små penge.
Der er stensikkert også små og mellemstore virksomheder vil kunne få gavn af det. Om 7000kr er meget - det er meget svært at vurdere, da det kan være mange penge for nogen og for andre meget lidt.
"Vi har lige udviklet dette smarte kalendersystem, som du på den måde kan aktivere din facebook fans og få flere til at synes om dit brand og din butik. Normalt vil det her koste 20.000, men da vi lige har udviklet det kan du få det til 7. Vi hjælper meget gerne med opsætningen, så er det det vi gør?"
Oftest vil de spørge om at få tilbuddet på mail, som du selvfølgelig sender og følger op på et aftalt tidspunkt.
Ja præcist - salgsmaterialet er helt på plads og læner sig til dels op af din indgangsvinkel - jeg er dog meget spændt på at se reaktionen fra de forskellige typer virksomheder.
Vi agter at smide lidt penge på linkedinmarkedsføring af det - nogen erfaring hermed ?