Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De sikre/gode webshops!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Lige pt. er det julegaver jeg søger, men ikke standard pakker(ikke for at træde dig over tæerne)

Men det skal være personlige gaver og det er mange jeg skal bruge, så en kurv med vin, lakrids m.m. duer bare ikke... Men kigger nærmere på din shop snarest, da du har andre produkter der kunne være interessant.

Mvh.

Chris Harris

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:02

Det er helt ok....men du er velkommen til at kontakte mig ang. andre produkter

forsat god dag

mvh

Karsten Brøndum

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:17

Hejsa,

På vin-siden kan jeg hjælpe dig. Jeg har rigtig mange spændende indpakninger og ikke mindst masser af gode og spændende vine.
Du kan udvalget her - Bemærk at det er vores midlertidig webshop. Den anden bliver lanceret om 14 dage.

Smid mig en PM og så kan vi evt. snakkes ved/tage et møde

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 19:25

Hej Chris

Vi vil som de andre også gerne byde ind.

Jeg driver hjemmesiden www.personalsales.dk som sælger moderne accessories til fornuftige priser. For at du kan få kendskab til vores hjemmeside, har jeg vedlagt vores firmaprofil.

OM PERSONALSALES.DK
Personalsales sælger personlige og modebevidste accessories til den modebevidste person. Vi vil gerne give vores kunder mulighed for at købe moderne accessories, uden at skulle bruge en formue pga. mærkerne er Gucci, Dolce & Gabbana, Pilgrim, Friis, Prada osv. 

BAG PERSONALSALES.DK

Personalsales.dk blev stiftet i 2007 af René Sørensen og drives som en personligejet virksomhed med kontor i Aalborg. Personalsales tilbyder et bredt udvalg af accessories, der henvender sig til unge kvinder og mænd. Hos personalsales.dk vil du altid kunne finde de nyeste trends som afspejler nutidens modetendenser nationalt og internationalt.

PERSONALSALES.DK´S FILOSOFI
Tilbyde Danmarks mest populære accessories til lave priser, samtidig med at have en personlig og serviceminded dialog med vores kunder.

Vi leverer i rette tid, på rette sted og i rette mængde.

Du søger personlige gaveideer, og her har vi et af tidens bedste produkter. Navnehalskæder i Sterling Sølv eller 14 karat massivt guld. Leveringstiden er dog indenfor 3 uger, da vi bestiller efter kundens personlige ønske. Herudover har vi også kortholder du kan sætte et personlig præg over. Her har du mulighed for at gravere flere liniere på selve produktet. Leveringstiden er også 3 uger her. Derudover har vi et hav af de mest moderne accessories, som målgruppen 16-25 er helt tosset med.

Du kan se hele vores udvalg på siden www.personalsales.dk

Hvis du har flere spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive til os på personalsales.dk@hotmail.com eller ringe til os på 31 10 49 88.

Held og lykke med dit projekt.

Mvh René Sørensen
Ejer af www.personalsales.dk
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 01:30

Hej Chris,

Jeg kan anbefale dig at prøve en oplevelsesshop....
www.oplevelsesgaver.dk
Kender en af ejerne, meget kompetent firma og de har nogle rigtig spændende ting kørende via sitet. Jeg er sikker på du kan finde en gave, som du ikke finder mange andre steder - det giver gode point hos alle :)

God shoppelyst..

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 13:11

Hej Emil

Kender godt oplevelsesgaver.dk men det er ikke hvad jeg søger. Jeg søger produkter, som er håndgribelige og kan pakkes op og bruges med det samme. Ikke et gavekort til en butik, en ballontur eller lignende.

Men tak for dit bud.

Tilmeldt 6. Sep 07
Skrevet kl. 13:12

Til Martin og Rene

Jeg kigger på det snarest, men har smug kigget og der er flere ting som er interessante.

Mvh.

Chris

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 13:17

Hej igen Chris

Du siger bare til hvis du gerne vil se eller høre mere om vores produkter, så finder vi nok ud af det sammen. Ved køb af større partier, giver vi god mængde rabat.

Du er som sagt altid velkommen til skrive til personalsales.dk@hotmail.com eller ringe direkte til mig på 31 10 49 88

Fortsat god weekend

Mvh René Sørensen
www.personalsales.dk - moderne accessories til fornuftige priser

Fra Thorsø
Tilmeldt 24. Aug 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:56

Hej Chris.

Vi vil også gerne byde ind på dette.

Evt. mail os direkte på info@miktan.dk - så skal vi sagtens finde ud af noget fornuftigt sammen.

Du kan se mere om os på www.miktan.dk

Mvh.

Martin

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)