Hejsa! Jeg har af arbejdsmæssige grunde valgt at holde mit navn anonymt. Jeg er derudover også helt ny på amino.dk, så på forhånd undskyld hvis dette ikke er skrevet det korrekte sted, eller for andre eventuelle begynderfejl. :) Min situation er følgende, og jeg håber der er nogle herinde der kan give gode råd. Jeg er bosiddende i Spanien på grund af arbejde. Jeg har ingen planer om at vende tilbage til Danmark foreløbigt men samtidig har jeg endnu ikke anmeldt flytning til folkeregisteret. Jeg er ikke hernede af skatte- eller lønningsmæssige årsager, blot for at opleve at bo hernede permanent. Jeg er af en bekendt blevet gjort opmærksom på muligheden for at arbejde for ham (hans eget firma), og ligeledes for en af mine venner som også er bosat i Spanien. Det er vi begge interesserede i, men vi er ikke helt sikre på hvordan det er bedst at gøre det. Arbejdet i sig selv er meget simpelt sagt, at vi skal sælge et produkt for ham. Til danske virksomheder. Er der bedst at vi starter en ekstern virksomhed hernede, eller blot arbejder som medarbejdere bosat i udlandet, freelance, eller noget helt fjerde? Vi har ikke selv den fornødne viden til at kunne træffe den korrekt beslutning, i forhold til de skattemæssige og juridiske aspekter af at vi ikke er bosat i Danmark. På forhånd mange tak :) Mvh |
Know-how søges ang. arbejde i udlandet
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)