Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny hjemmeside/webshop ønskes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Kunto Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer,

Vi er et nystartet firma der sælger reklameartikler til konkurrence dygtige priser. Vi har arbejdet på hjemmesiden gennem længere tid, og synes selv det er blevet ret godt efterhånden, men vi vil gerne vide hvad i synes? Det er som sådan ikke idéen at vores kunder finder os igennem søgemaskinerne, men vi er dog for nylig gået igang med at lave lidt seo alligevel. Vi vil gerne have feedback på hvad i synes om hjemmeside delen samt om webshoppen, så der evt. er noget vi kan forbedre.

Selvom vi er ret nyt har vi stadig haft en del mindre kunder efterhånden, og vi levere høj kvalltet til en god pris, og dette vil vi gerne have vores hjemmeside også signalere.

vores hjemmeside: http://kunto.dk 

Vi håber på noget konstruktivt feedback!

På forhånd tak

Mvh

Nichlas Hansen

Høj kvalitets reklameartikler med tryk på til meget konkurrence dygtige priser - www.kunto.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 26. Jul 13
Indlæg ialt: 121
Fra  Express-sites Skrevet kl. 10:27

1. Fjern kontakt formularen fra footeren, det er hvad en kontakt os side er til.

2. Jeres footer er næsten halvdelen af størrelsen på jeres "rigtige" side.

Ellers ser det fint ud i mine øjne. 

Freelance Web Design. www.express-sites.com

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 10:28

Poul Madsen Plejer at komme med en flot video intro og forbedring så håber han ser indlæget.

Personligt syntes jeg siden ser ok ud, en mulig ændring er de sociale medie felter der flyver rundt når jeg kigger på siden de er vildt irreterende.

Få den sat fast, eller få det opsat sådan når folk har betalt så kan de dele deres kurv på sociale medier, - og skriv at de så derigennem får GRATIS reklame ( ja og i får det også)

Vh

TomN

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 10:51

Hej Nichlas.

Her er hvad jeg lige umiddelbart synes i bør ændre.

1. Drop animationen på sociale ikoner.
2. Ny baggrund. Farven kan godt bruges, men striberne leder altså mine tanker over på en 90'er hjemmeside bygget i frontpage.
3. Brug en sans-serif font i jeres content.
4. Nye billeder i jeres slides, og i top-billedet på forsiden.
5. Ryk jeres indkøbskurv/min konto et andet sted hen. Den er ret malplaceret hvor den er nu.
6. Ret alt hvad der står på engelsk til dansk. Det holder ikke at man mixer to sprog.
7. Lad vær at angive en pris, hvis det alligevel ikke er den endelige pris når man vil gennemføre et køb.

Det lyder af meget, men jeg er sikker på, at i med ovennævnte ændringer vil få et site i vil blive glade for. 

Fra Horsens
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Kunto Skrevet kl. 12:26

Hej Alle,

Tak for svarene, vi er igang med at implementere en del af dem. Tusind tak for hjælpen og de gode råd.

Mvh

Nichlas Hansen

Høj kvalitets reklameartikler med tryk på til meget konkurrence dygtige priser - www.kunto.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)